ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ
Ключові слова:
смисловий елемент, діагностичні завдання
Анотація
У статті пропонується діагностувати рівень підготовленості учнів до виконання роботи фізичного практикуму за допомогою системи завдань (у вигляді запитань або вправ), складених на основі виокремлених смислових елементів навчального матеріалу цієї роботи.
Посилання
1. Гайдучок Г.М., Нижник В.Г. Фронтальний експеримент з фізики в 7 – 11 класах середньої школи. – К.: Рад. шк., 1989. – 175 с.
2. Головко М.В. Контроль та оцінювання навчальних досягнень: особливості реалізації та шляхи удосконалення в загальноосвітніх навчальних закладах // Збірник наукових праць Кам’нець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. – Кам’янець-Подільський державний університет, 2003.– 174 с.
3. Грудинін Б. Творчі домашні експериментальні завдання: вивчення МКТ та основ термодинаміки // Фізика та астрономія в школі. – 2003. - №1. – С. 43 – 46.
4. Данилова Т., Мінаєв Ю. Нетрадиційний підхід до формування в учнів середньої школи вмінь, необхідних для виконання експериментальних робіт з фізики //Пед. науки: Зб. наук. пр. – Вип. 15. – Ч.ІІ. – Херсон: Айлант, 2000. – С. 88 – 95.
5. Знаменский П.А. Лабораторные занятия по физике в средней школе, Ч1. – Л.: Учпедгиз, 1955. – 323 с.
6. Коршак Є.В. Навчальний фізичний експеримент в умовах диференційованого вивчення фізики і створення стандартів освіти // Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю: Науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1997. – С. 29 – 30.
7. Левшенюк Я.Ф., Левшенюк І.Я. Шляхи удосконалення методики проведення лабораторних робіт // Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю: Науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1997. – С. 89 – 90.
8. Ніженець Н. Додаткові завдання до лабораторних робіт з фізики // Фізика та астрономія в школі. – 2001. - №3. – С. 47 – 49.
9. Нурминский И.И., Гладышева Н.К. Статистические закономерности формирования знаний и умений учащихся. – М.: Педагогика, 1991. – 224 с.
10. Рудницька Ж. Розвиток творчих здібностей студентів через активізацію їхньої самостійної роботи // Фізика та астрономія в школі. – 2002. - №3. – С.41 – 43.
11. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: Дидакт. материал: 9-11 кл. /Ю.И. Дик, О.Ф. Кабардин, В.А. Орлов и др.; Под ред. Ю.И. Дика, О.Ф. Кабардина. – М.: Просвещение, 1993. – 208 с.
2. Головко М.В. Контроль та оцінювання навчальних досягнень: особливості реалізації та шляхи удосконалення в загальноосвітніх навчальних закладах // Збірник наукових праць Кам’нець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. – Кам’янець-Подільський державний університет, 2003.– 174 с.
3. Грудинін Б. Творчі домашні експериментальні завдання: вивчення МКТ та основ термодинаміки // Фізика та астрономія в школі. – 2003. - №1. – С. 43 – 46.
4. Данилова Т., Мінаєв Ю. Нетрадиційний підхід до формування в учнів середньої школи вмінь, необхідних для виконання експериментальних робіт з фізики //Пед. науки: Зб. наук. пр. – Вип. 15. – Ч.ІІ. – Херсон: Айлант, 2000. – С. 88 – 95.
5. Знаменский П.А. Лабораторные занятия по физике в средней школе, Ч1. – Л.: Учпедгиз, 1955. – 323 с.
6. Коршак Є.В. Навчальний фізичний експеримент в умовах диференційованого вивчення фізики і створення стандартів освіти // Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю: Науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1997. – С. 29 – 30.
7. Левшенюк Я.Ф., Левшенюк І.Я. Шляхи удосконалення методики проведення лабораторних робіт // Стандарти фізичної освіти в Україні: технологічні аспекти управління навчально-пізнавальною діяльністю: Науково-методичний збірник. – Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут, 1997. – С. 89 – 90.
8. Ніженець Н. Додаткові завдання до лабораторних робіт з фізики // Фізика та астрономія в школі. – 2001. - №3. – С. 47 – 49.
9. Нурминский И.И., Гладышева Н.К. Статистические закономерности формирования знаний и умений учащихся. – М.: Педагогика, 1991. – 224 с.
10. Рудницька Ж. Розвиток творчих здібностей студентів через активізацію їхньої самостійної роботи // Фізика та астрономія в школі. – 2002. - №3. – С.41 – 43.
11. Физический практикум для классов с углубленным изучением физики: Дидакт. материал: 9-11 кл. /Ю.И. Дик, О.Ф. Кабардин, В.А. Орлов и др.; Под ред. Ю.И. Дика, О.Ф. Кабардина. – М.: Просвещение, 1993. – 208 с.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Андрєєв, А. (2005). ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ УЧНІВ ДО ВИКОНАННЯ РОБІТ ФІЗИЧНОГО ПРАКТИКУМУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 5-11. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1662
Розділ
Articles