ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Ключові слова:
медичний психолог, система фахової підготовки психологів, професійна свідомість
Анотація
У статті висвітлені особливості підготовки фахівців, що спеціалізуються як “Медичні психологи” в умовах класичного університету. Наголошено на тому, що формування професійної свідомості є основою сучасної системи фахової підготовки.
Посилання
1. Бондаренко А.Ф. Психологическая помощь: теория и практика. – М.: Изд-во Института психотерапии, 2000.- 368 с.
2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход.- М., 1991.-207 с.
3. Максименко С.Д. Наукова психологія і психологічна практика. Проблеми загальної та педагогічної психології / Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. - К.: 2002.-Т. ІІІ, ч. 9.-С. 3-12.
4. Максименко С.Д. Наукова психологія і психологічна практика. Проблеми загальної та педагогічної психології / Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.- К.: 2002.-Т. ІІІ, ч. 9.-С. 3-12.
5. Панок В. Зміст підготовки практикуючих психологів //Основи практичної психології / Під ред. В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва. – К.: Либідь, 1999. – С. 236 – 241.
6. Семенов И.Н. Методологические проблемы гуманизации непрерывного образования на основе рефлексивно-акмеологического подхода // Инновационная деятельность в образовании. - 1994.- № 1.- С. 20 – 30.
7. Чепелєва Н. Особистісна підготовка практикуючого психолога //Основи практичної психології / Під ред. В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва. – К.: Либідь, 1999. – С. 242 – 249.
8. Яценко Т.С. Активне соціально-психологічне навчання: теорія процес, практика. Навчальний посібник. – Хмельницький: Видавництво НАПВУ, 2002. – 792 с.
9. Ляудис В.Я. Новая парадигма педагогической психологии и практика инновационного образования // Вестник МГУ, сер. 14. - 1998.- № 2 .- С. 88-97.
10. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. - М., 1995. - 270 с.
11. Коссов Б.Б. Обобщенность содержания высшего образования как фактор его развития (личностно-развивающее образование) // Вопросы психологии.- 1995.- № 5.- С. 9 -20.
12. Сапогова Е.Е. Профессиональное психологическое сознание: рефлексия вслух // Журнал практического психолога. – 1997. - № 6.- С. 3 –13.
13. Исаев Е.И., Косорецкий С.Г., Слободчиков В.И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога // Вопросы психологии.- 2000. - № 3.- С. . 57-66.
14. Артемьева Е.Ю. Основы психологии субъективной семантики. – М.: Наука; Смысл, 1999. – 350 с.
15. Петренко В.Ф. Основы психосемантики. Смоленск: Изд-во Смоленского гуманит. ун-та, 1997. – 396 с.
16. Ханина И.Б. К вопросу о профессиональной составляющей в структуре образа мира // Вестник МГУ, сер.14, Психология.-1990, № 3.- с. 42-49.
2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход.- М., 1991.-207 с.
3. Максименко С.Д. Наукова психологія і психологічна практика. Проблеми загальної та педагогічної психології / Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д. - К.: 2002.-Т. ІІІ, ч. 9.-С. 3-12.
4. Максименко С.Д. Наукова психологія і психологічна практика. Проблеми загальної та педагогічної психології / Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. Максименка С.Д.- К.: 2002.-Т. ІІІ, ч. 9.-С. 3-12.
5. Панок В. Зміст підготовки практикуючих психологів //Основи практичної психології / Під ред. В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва. – К.: Либідь, 1999. – С. 236 – 241.
6. Семенов И.Н. Методологические проблемы гуманизации непрерывного образования на основе рефлексивно-акмеологического подхода // Инновационная деятельность в образовании. - 1994.- № 1.- С. 20 – 30.
7. Чепелєва Н. Особистісна підготовка практикуючого психолога //Основи практичної психології / Під ред. В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва. – К.: Либідь, 1999. – С. 242 – 249.
8. Яценко Т.С. Активне соціально-психологічне навчання: теорія процес, практика. Навчальний посібник. – Хмельницький: Видавництво НАПВУ, 2002. – 792 с.
9. Ляудис В.Я. Новая парадигма педагогической психологии и практика инновационного образования // Вестник МГУ, сер. 14. - 1998.- № 2 .- С. 88-97.
10. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности. - М., 1995. - 270 с.
11. Коссов Б.Б. Обобщенность содержания высшего образования как фактор его развития (личностно-развивающее образование) // Вопросы психологии.- 1995.- № 5.- С. 9 -20.
12. Сапогова Е.Е. Профессиональное психологическое сознание: рефлексия вслух // Журнал практического психолога. – 1997. - № 6.- С. 3 –13.
13. Исаев Е.И., Косорецкий С.Г., Слободчиков В.И. Становление и развитие профессионального сознания будущего педагога // Вопросы психологии.- 2000. - № 3.- С. . 57-66.
14. Артемьева Е.Ю. Основы психологии субъективной семантики. – М.: Наука; Смысл, 1999. – 350 с.
15. Петренко В.Ф. Основы психосемантики. Смоленск: Изд-во Смоленского гуманит. ун-та, 1997. – 396 с.
16. Ханина И.Б. К вопросу о профессиональной составляющей в структуре образа мира // Вестник МГУ, сер.14, Психология.-1990, № 3.- с. 42-49.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Шевченко, Н. (2005). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МЕДИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ КЛАСИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 114-120. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1704
Розділ
Articles