МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: МЕТА, ФУНКЦІЇ, ПРИНЦИПИ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

  • В.М. Приходько
Ключові слова: моніторинг, якість загальної середньої освіти, об’єкт моніторингу

Анотація

У статті проаналізовано тлумачення основних дефініцій моніторингу якості загальної середньої освіти; розглянуто сутність моніторингу якості освіти. Визначено узагальнені вимоги до вирішення проблеми на законодавчому рівні.

Посилання

1. Національна доктрина розвитку освіти // Нормативно-правове забезпечення освіти: У 4 ч. – Ч. 1. – Х.: Видав. гр. «Основа», 2004. – 144 с.
2. Постанова Верховної Ради України від 21 червня 2001р. №2551 - ІІІ “Про стан, напрями реформування і фінансування освіти в Україні” // Освіта України. Нормативно-правові документи. – К.: Міленіум, 2001. – С. 55-60.
3. Указ Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні» від 4 липня 2005 р. № 1013/2005 // К.: Ліга Бізнес інформ, 2005. – 4 с.
4. Державна програма розвитку вищої освіти на 2005-2007 роки. Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2004 року №1183 // К.: Ліга Бізнес інформ, 2005. – 7 с.
5. Про невідкладні заходи щодо запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2005 року №1312. – К., 2006. – 7 с.
6. Наказ Міністерства освіти і наук України №30 від 21.01.06 «Про організаційні заходи щодо підготовки та проведення у 2006 році зовнішнього незалежного тестування та моніторингу якості освіти випускників системи загальної середньої освіти»
7. Система моніторингу та оцінювання якості освіти. Науково-методичне видання / Під ред. І.Є. Булах. – К., 2002. – 102 с.
8. Лукіна Т. Моніторинг якості освіти: теорія і практика. – К.: Вид. дім «Шкільний світ»: Вид. Л. Галіцина, 2006. – 128 с.
9. Майоров А.Н. Мониторинг в образовании. – Образование-культура. – М., 1998.
10. Закон України «Про загальну середню освіту» // Нормативно-правове забезпечення освіти. У 4 ч. – Ч.1. – Х.: Видав. гр. «Основа», 2004. – 144 с.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Приходько, В. (2006). МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: МЕТА, ФУНКЦІЇ, ПРИНЦИПИ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 151-160. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1726

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають