ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Ключові слова:
модульне навчання, технологія, теоретичні знання, банк інформації
Анотація
Пропонована стаття висвітлює пріоритетні напрямки розвитку педагогічної науки і практики. Технологія модульного навчання передбачає структурування елементів теоретичного і практичного знання. Саме модульний підхід містить цільовий план дій, банк інформації і методичне керівництво.
Посилання
1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої школи. Історія. Проблеми. – К.: Либідь, 1998 – 558 с.
2. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навч. посібник. К.: Центр навч. літератури, 2005. – 396 с.
3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник. – К.: Центр навч. літератури, 2003. – 316 с.
4. Зязюн І.А. Технологізація освіти як історична неперервність // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 73-85.
2. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навч. посібник. К.: Центр навч. літератури, 2005. – 396 с.
3. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник. – К.: Центр навч. літератури, 2003. – 316 с.
4. Зязюн І.А. Технологізація освіти як історична неперервність // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 73-85.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Соловйов, К., & Пучина, О. (2006). ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 189-196. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1732
Розділ
Articles