РОЛЬ УРЯДУ ТА ОСВІТНІХ ІНСТИТУЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВДОСКОНАЛЕННЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ США

  • Н.В. Мукан Національний університет «Львівська політехніка»
Ключові слова: освітня політика, неперервна професійна освіта, професійний розвиток вчителів, акредитація, сертифікація, стандарти професійної діяльності

Анотація

У статті розглядається діяльність уряду та освітніх інституцій, спрямована на професійний розвиток учителів та підвищення якості освітніх послуг. Автор досліджує програми акредитації та сертифікації, а також їх значення для підвищення якості освіти.

Посилання

1. Cohen-Vogel L., Herrington C. Introduction: Teacher and Leadership Preparation and Development: No Strangers to Politics // Educational Policy. – Vol. 19. – No. 1. – January and March 2005. – P.5-17.
2. Kelchtermans G., Ballet K. The micropolitics of teacher induction. A narrativebiographical study on teacher socialisation // Teaching and Teacher Education. – № 18. – 2002. – Р. 105–120.
3. Smith T.M., Rowley K., J. Enhancing Commitment or Tightening Control: The Function of Teacher Professional Development in an Era of Accountability // Educational Policy. – Vol. 19. – No. 1. – January and March 2005. – P.126-154.
Опубліковано
2007-02-15
Як цитувати
Мукан, Н. (2007). РОЛЬ УРЯДУ ТА ОСВІТНІХ ІНСТИТУЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВДОСКОНАЛЕННЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ США. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 113-121. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1747