Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 2 (2006): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
№ 2 (2006): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
Опубліковано:
2007-02-15
КРЕАТИВНИЙ ЗМІСТ СУЧАСНОЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ЕСТЕТИЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ МОЛОДІ
В.Г. Бутенко
5-9
PDF
ДО ПИТАННЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Г.П. Бутенко
9-14
PDF
СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Л.В. Бутенко
14-19
PDF
СТРАТЕГИИ И ТАКТИКИ ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ РЕЧИ ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ
Л.И. Васецкая
19-25
PDF
ДІАГНОСТУВАННЯ НАУЧУВАНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК НАПРЯМОК УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
О.С. Волярська
25-32
PDF
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Т.П. Голованова
32-42
PDF
ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ЩОДО ЕСТЕТИКО-ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ю.В. Гончаренко
42-50
PDF
ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАЛЬНИЙ ВПЛИВ ТЕАТРУ НА ОСОБИСТІСТЬ: І-ІІІ ПЕРІОДИ СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ УКРАЇНИ
М.А. Дергач
50-62
PDF
САМОРОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ШЛЯХ ДО ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Л.Я. Зєня
63-74
PDF
ДЕЯКІ АСПЕКТИ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ШКОЛИ
О.Г. Карпенко
74-80
PDF
ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА – МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА
І.В. Козич
80-87
PDF
ДОМАШНЯ ОСВІТА В США: ІСТОРИКО-РЕТРОСПЕКТИВНИЙ АНАЛІЗ
А.А. Лещенко
88-92
PDF
ДІАГНОСТУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ РОЗВИНЕНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Є.О. Лодатко
93-113
PDF
РОЛЬ УРЯДУ ТА ОСВІТНІХ ІНСТИТУЦІЙ У ПРОЦЕСІ ВДОСКОНАЛЕННЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІВ США
Н.В. Мукан
113-121
PDF
ПРОБЛЕМИ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МЕНЕДЖЕРА-ЕКОНОМІСТА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
М.В. Опольська
122-126
PDF
НАУКОВА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СУТНОСТІ МУЗИЧНО- ЕСТЕТИЧНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ
О.М. Пономарьова
126-134
PDF
СКЛАДОВІ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ ПОНЯТЬ “КОМПЕТЕНЦІЇ І СТРАТЕГІЇ” В КОНТЕКСТІ “ЗАГАЛЬНОЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ У МОВНІЙ ОСВІТІ: ВИВЧЕННЯ, ВИКЛАДАННЯ, ОЦІНЮВАННЯ”
К.М. Ружин
135-148
PDF
ФОРМИРОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНЦИИ У ИНОСТРАННЫХ СТУДЕНТОВ – НЕФИЛОЛОГОВ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ УЧЕБНО- ПРОФЕССИОНАЛЬНОМУ ОБЩЕНИЮ
Л.Н. Сеник
148-154
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ КАЗКИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ
О.В. Філь
155-163
PDF
РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ РЕБЁНКА В ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЙ ГРУППЕ МУЗЫКАЛЬНОЙ ШКОЛЫ: ИЗ ОПЫТА РАБОТЫ ДМШ №1 Г. ЗАПОРОЖЬЯ
Е.Э. Яковенко
163-170
PDF
AN INTERNATIONAL COLLABORATIVE EDUCATIONAL EFFORT BETWEEN THE UNIVERSITY OF MARYLAND, THE UNIVERSITY OF DELAWARE AND ZAPOROZHYE NATIONAL UNIVERSITY
Howard A. Palley, Marian L. Palley
171-174
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГА В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
І. Фалуш
174-184
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх