ДІАГНОСТУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ РОЗВИНЕНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  • Є.О. Лодатко Інститут науково-педагогічної та виробничої інфраструктури
Ключові слова: діагностування, вчитель початкових класів, мислення, логістична розвиненість, розвиток особистості

Анотація

У статті аналізується вивченість питання в педагогічній літературі, розглядаються напрями діагностування, описується його методика і наводиться зміст комплексного тесту логічної розвиненості вчителя початкових класів.

Посилання

1. Погорелов А.В. Элементарная геометрия. – Изд. 3-е, доп. –М.: Наука, 1977. – 331 с.
2. Гнеденко Б.В. О математических способностях и их развитии // Математика в школе. – 1982. – № 1. – С. 31-34.
3. Лодатко Є. О. Формування математичної культури майбутніх вчителів початкових класів як педагогічна проблема // Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практ. конференції / Відп. ред. В.Г. Тарасов. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – С. 88-92.
4. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання» напряму підготовки 0101 «Педагогічна освіта». – Видання офіційне. – К.: МОН України, 2006. – 57 с.
5. Кармин А. С. Культурные сценарии деятельности // Кармин А. С. Культурология. – СПб.: Лань, 2001. – С. 671-678.
6. Обучение математике и логическое развитие учащихся // Столяр А.А. Педагогика математики: Учебное пособие для студ. физ.-мат. фак. пед. ин-тов. – Изд. 3-е, перераб. и доп. – Мн.: Вышэйшая школа, 1986. – С. 196-214.
7. Кондрашенкова Т.А., Никольская И.Л. Формирование общелогических умений при обучении математике в IV-V классах // Самостоятельная деятельность учащихся при обучении математике (формирование учений самостоятельной работы): Сб. статей / Сост. С.И. Демидова, Л.О. Денищева. – М.: Просвещение, 1985. – С. 45-65.
8. Лаврешина Г.Ю. Формування логічної культури старшокласників у процесі навчання: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.09. – Кривий Ріг, 2000. – 20 с.
9. Гнеденко Б.В. О развитии мышления и речи на уроках математики // Математика в школе. – 1976. – № 3. – 8-13.
10. Шураханова К., Соколова Н.Б. Становление культуры мышления студентов в процессе интеграции знаний // Вестник Оренбургского государственного университета: Гуманитарные науки. – 2003. – № 7. – С. 71-76.
11. Кениспаев Ж.К. Логика и культура мышления человека. – URL=http://aeli.altai.ru/nauka/sbornik/2001/ kenispaev.html.
12. Marty А. Über das Verhältnis von Grammatik und Logik // Anton Marty. Gesammelte Schriften. (J. Eisenmeier, A. Kastil, O. Kraus. – Hrsg.) II. Bd., 2. Abt. Halle a. S.: Max Niemeyer Verlag, 1920. – S. 59-99.
13. Маркушевич А.И. Об очередных задачах преподавания математики в школе // На путях обновления школьного курса математики: Пос. для учителей. – М.: Просвещение, 1978. – С. 29-47.
14. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання» напряму підготовки 0101 «Педагогічна освіта». – Видання офіційне. – К.: МОН України, 2006. – 140 с.
Опубліковано
2007-02-15
Як цитувати
Лодатко, Є. (2007). ДІАГНОСТУВАННЯ ЛОГІЧНОЇ РОЗВИНЕНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 93-113. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1746