СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

  • Т.П. Голованова Запорізький національний університет
Ключові слова: ґендерне виховання, образ ґендерної рівності, формування ґендерної рівності студентської молоді

Анотація

У статті подано результати аналізу соціально-педагогічних особливостей організації дослідно-педагогічної роботи щодо формування ґендерної рівності студентської молоді, сформульовані концептуальні положення, що покладені в основу соціально-педагогічної моделі формування ґендерної рівності студентської молоді, напрямки соціально- педагогічної діяльності в рамках проекту „Ґендерне виховання майбутніх соціальних педагогів”.

Посилання

1. Вихор С.Т. Ґендерне виховання учнів старшого підліткового та раннього юнацького віку: Автореф. дис.... канд. пед. наук: 13.00.07 – теорія і методика виховання – Тернопіль, 2006. – 20 с.
2. Міщик Л.І., Голованова Т.П., Васильєва В.В. Формування ґендерної рівності майбутніх соціальних педагогів в умовах соціального партнерства «факультет – громадська організація». – Запоріжжя: Просвіта, 2006. – 224 с.
3. Савченко С.В. Науково – теоретичні засади соціалізації студентської молоді в позанавчальній діяльності в умовах регіонального освітнього простору: Автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.05. – Луганск, 2004. – 41 с.
Опубліковано
2007-02-15
Як цитувати
Голованова, Т. (2007). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 32-42. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1739

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають