НАУКОВА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СУТНОСТІ МУЗИЧНО- ЕСТЕТИЧНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ

  • О.М. Пономарьова Луганський національний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка
Ключові слова: музично-естетичні орієнтації, майбутні учителі, професійно-педагогічна підготовка

Анотація

Стаття розглядає проблему наукової інтерпретації сутності музично-естетичних орієнтацій особистості, дозволяє виділити основні підходи до наукового осмислення музично- естетичних орієнтацій майбутніх учителів у системі їхньої професійно-педагогічної підготовки.

Посилання

1. Бутенко В.Г. Художньо-естетична освіта молоді, модернізації // Педагогіка вищої та середньої школи. – Вип. 10. – Кривий Ріг, 2005. – С. 3-10.
2. Максимчук Н.П. Психологічні особливості становлення ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: Автореф. дис...канд. псих. наук: 19.00.07 / К., 2000. – 20 с.
3. Набока О.Г. Формування ціннісних орієнтацій у старшокласників спеціальних класів економічного профілю: Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. / Слов’янськ, 2001. – 206 с.
4. Дряпіка В.І. Орієнтації студентської молоді на цінності музичної культури (соціально-педагогічний аспект). – К.–Кировоград: Державне Центрально-Українське видавництво, 1997. – 215 с.
5. Дряпіка В.І. Теорія і практика формування ціннісних орієетацій педагога-музиканта: Навчальний посібник. – К., Кировоград, Ужгород: Лира, 2000. – 228 с.
Опубліковано
2007-02-15
Як цитувати
Пономарьова, О. (2007). НАУКОВА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ СУТНОСТІ МУЗИЧНО- ЕСТЕТИЧНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 126-134. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1749