СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА АДАПТАЦІЯ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

  • М.О. Гладиш Запорізький національний університет
Ключові слова: Соціалізація, соціально-педагогічна адаптація, студент з обмеженими можливостями, інтегративне навчання

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми процесу соціально-педагогічної адаптації молоді з обмеженими можливостями в процесі інтегративного навчання у вищому навчальному закладі (ВНЗ) та їх взаємодії. Автор розкриває зміст основних дефініцій. Також у статті визначається головна ціль соціально-педагогічної діяльності ВНЗ, яка полягає не тільки у створенні умов для соціалізації, а й в посиленні адаптивних можливостей студентів з особливими потребами.

Посилання

1. Соціальна педагогіка: Навчально-методичний посібник / Барахтян М.М. та ін.; за заг. ред. А.Й.Капської. – К.: ІЗМН, 1998. – 220 с.
2. Коваль Л.Г., Звєрєва І.Д., Хлєбнік С.Р. Соціальна педагогіка. – К.: ІЗМН, 1997. – 392 с.
3. Соціальна робота: технологічний аспект / За заг. ред. А.Й.Капської. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 352 с.
4. Решетнік Г.Т. Науково-методична розробка "Інтегративний підхід в управлінні навчально-виробничим процесом Київського професійного ліцею "Авіант" – К. – 2007. – 56 с.
5. Василенко О.М. Соціально-педагогічна діяльність у вищих навчальних закладах. – Харків: Крок, 2003. – 83 с.
6. Міщик Л.І. Інтеграція студентів різної інвалідності в освіту // Вісник Запорізького національного університету. – № 1. – 2007. – С. 131-136.
7. Навчання людей з особливими потребами у вищий школі / О.В.Глузман, В.Ф.Щеколодкін, Т.Ю.Подобєдова, О.О.Чуєва. – Сімферополь, 2006. – 20 с.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Гладиш, М. (2008). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА АДАПТАЦІЯ МОЛОДІ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В ПРОЦЕСІ ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 70-74. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1874