МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ

  • І.В. Козич Запорізький національний університет
Ключові слова: модель, формування, модель формування конфліктологічної компетентності, педагогічні умови

Анотація

У статті обґрунтовується модель формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в умовах магістратури. Розглянуто поняття "модель", "формування", "формування конфліктологічної компетентності", "педагогічні умови". Виокремлено низку умов ефективного формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в умовах магістратури.

Посилання

1. Петушкова О.Г. Подготовка будущего учителя к предупреждению конфликтных ситуаций в образовательных учреждениях: Дис. к. пед. н.: 13.00.08. – Магнитогорск, 2001. – 178 с.
2. Самсонова Н.В. Методологические основы конфликтологической подготовки будущего педагога // Педагогические проблемы становления субъективности школьника, студента, педагога в системе непрерывного образования. – Волгоград, 2002. – С. 60-68.
3. Самсонова Н.В. Конфликтологическая компетентность специалиста // Вуз – ХХI и культура. – Казань, 2000. – С. 37-40.
4. Климов Е.А. Психолого-педагогические проблемы профессиональной компетентности. – М.: Знание, 1983. – 256 с.
5. Дорохова А.В. Учебный курс как средство становления конфликтной компетенции подростков: Автореф. дис. к. пед. н. – Красноярск, 1999. – 23 с.
6. Крюкова Е.А. Введение в социально-педагогическое проектирование: Учеб. пособие. – Волгоград: Перемена, 1998. – 243 с.
7. Мищик Л.И. Профессиональная подготовка социального педагога (педагогический, психологический и управленческий аспекты). – Запоріжжя, 1996. – С. 87-93.
8. Мищик Л.И. Рефлексивно-психологические аспекты личностно-ориентированной подготовки социальных педагогов // Инновационная деятельность в образовании. – 1994. – № 3. – С. 45-52.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Козич, І. (2008). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 110-118. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1883