ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВНЗ

  • Н.О. Надточій
  • В.М. Ємельянова
Ключові слова: проектування, компетенція, освітній процес, студент, вищий навчальний заклад, дисципліна, академічна компетенція

Анотація

Стаття присвячена визначенню особливостей організації освітнього процесу у вищому навчальному закладі гуманітарного профілю з метою ефективного формування академічних компетенцій. Обґрунтовані педагогічні умови підвищення ефективності процесу формування у студентів академічних компетенцій у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Представлено модель академічної культури та етапи проектування процесу розвитку професійно важливих якостей.

Посилання

1. Гельфман Э. Г. Психодидактика школьного учебника. Интеллектуальное воспитание учащихся / Э.Г. Гельфман, М. А. Холодная. – СПб. : Питер, 2006. – 380 с.
2. Ильин Г. Проективное образование и становление личности / Г. Ильин // Высш. образование в России. – 2001. – №4. – С. 85 – 92.
3. Смирнов С.Д. Педагогика и психология высшего образования / С.Д. Смирнов. – М. : Академия, 2003. – 304 с.
4. Толлинегрова Д.С. Теория учебных задач [Електронний ресурс] / Д.С. Толлинегрова. - Режим доступу : http://studopedia.info/2-39864.html.
5. Хуторской А.В. Компетентностный подход в обучении : научно-методическое пособие / А.В. Хуторской. – М. : Эйдос, 2013. – 73 с.
Опубліковано
2023-06-08
Як цитувати
Надточій, Н., & Ємельянова, В. (2023). ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВНЗ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 89-97. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3254