АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

  • Н.О. Надточій
Ключові слова: мотиваційна сфера особистості, позитивна мотивація, навчальний матеріал, підходи, етапи заняття, оцінка, англійська мова

Анотація

Розглянуто існуючі у педагогічній, методичній та психологічній літературі підходи до формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів. Проаналізовано як традиційні, так і нетрадиційні підходи до формування мотивації пізнавальної діяльності. Зазначено на важливості особистості викладача, способів та змісту навчання та оцінці діяльності студентів під час заняття.

Посилання

1. Падалка О.С. Педагогічні технології : Навчальний посібник / О. С. Падалка, А. С. Нісімчук, I. O. Смолюк, О. Т. Шпак - К. : Видавництво «Українська енциклопедія» ім. Бажана М.П., 1995. – 253 с.
2. Маркова А.К. Стратегия формирования мотивации учения / А. К. Маркова. - Prospects. Vol. XX. - 1990. - №3. - Рg. 30-36.
3. Лисовский Т. Личность студента / Т. Лисовский, А. Дмитриев - Л. : Изд-во ЛГУ, 1974. - 183 с.
4. Калинина Л.В. О нетрадиционной технологии обучения речи студентов языкового педагогического вуза / Л. В. Калинина, И. В. Самойлюкевич // Іноземні мови. – 1998. - №1. - С. 40-46.
5. Ковалев В.И. Мотивы поведения и деятельности / В.И. Ковалев. - М. : Наука, 1988. – 192 с.
6. Зеличенко А.И. К вопросу о классификации мотивационных факторов трудовой деятельности и профессионального выбора / А. И. Зеличенко, А. Г. Шмелёв // Вестник Московского Университета. - Сер. 14.- 1987.- №4.- С. 33-43.
7. Вилюнас В.К. Психологические механизмы мотивации человека / В. К. Вилюнас. - М. : МГУ, 1990. – 283 с.
8. Баев Б.Ф. Психологические вопросы активизации учебного процесса в вузе / Б. Ф. Баев / Психолого-педагогические аспекты высшего образования. - К. : Вища школа, 1976. - С. 5-18.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Надточій, Н. (2023). АНАЛІЗ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 143-153. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3362