ВПРОВАДЖЕННЯ ВІДЕОУРОКІВ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
відеоурок, активізація, онлайн-режим
Анотація
Стаття присвячена дослідженню проблеми процесу навчання іноземної мови шляхом впровадження відеоуроків. Систематизовані сучасні відеоуроки. Досліджено особливості практичного використання відеоуроків при організації процесу навчання німецької мови в школі.
Посилання
1. Гез Н.І. Методика навчання іноземних мов у середній школі / Н.І. Гез, М.В. Ляховицький. – М. : Вища школа, 1982. – С. 373.
2. Леонтьєва Т.П. Досвід і перспективи застосування відео в навчанні іноземних мов / Т.П. Леонтьєва // Нетрадиційні методи навчання іноземних мов у вузі: матеріали респ. конференції. – Мінськ, 1995. – С. 61-74.
3. Практичний курс методики викладання іноземних мов / Андреасян І.М. [та ін.]; під заг. ред. І.М. Андреасян. – Мінськ : ТеатраСистемс, 2009. – 288 с.
2. Леонтьєва Т.П. Досвід і перспективи застосування відео в навчанні іноземних мов / Т.П. Леонтьєва // Нетрадиційні методи навчання іноземних мов у вузі: матеріали респ. конференції. – Мінськ, 1995. – С. 61-74.
3. Практичний курс методики викладання іноземних мов / Андреасян І.М. [та ін.]; під заг. ред. І.М. Андреасян. – Мінськ : ТеатраСистемс, 2009. – 288 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Бондаренко, Н., & Влезько, О. (2023). ВПРОВАДЖЕННЯ ВІДЕОУРОКІВ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 152-160. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3295
Розділ
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ