ІГРОВІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ

  • Н.Б. Бондаренко
  • М.В. Ісаєва
Ключові слова: німецька мова,граматика, гра, молодші школярі

Анотація

У статті розглядається проблема навчання граматиці німецької мови молодших школярів із використанням ігрових прийомів та пропонується розроблена авторами добірка ігор.

Посилання

1. Петричук И.И. Еще раз об игре ⁄И.И. Петричук// Иностранные языки в школе, – 2008 .№2. – С.37 – 41
2. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання: в 1 т. – К.: Просвіта, 1957. – Т.1 – 2.
3. Ніколаєва С.Ю. Методика викладання іноземних мов у сер.навч.закладах./ С.Ю.Ніколаєва. – К.: Ленвіт. – 2002. – 320 с.
4. Маклаков А.Г. Общая психология: Учебник для вузов / А.Г. Маклаков. – СПб.: Питер, 2008. – 592 с.
5. Курбатова М.Ю. Игровые приемы обучения грамматики английского языка на начальном этапе / М.Ю. Курбатова // Иностранные языки в школе. – 2006. – №3.- С.64
Опубліковано
2023-06-21
Як цитувати
Бондаренко, Н., & Ісаєва, М. (2023). ІГРОВІ ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 26-31. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3651
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ