ФУНКЦІОНАЛЬНО – ПРАГМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

  • К.І. Гейченко
Ключові слова: практичне заняття, російська мова як іноземна, модель

Анотація

У статті розглядаються різні підходи до визначення основної одиниці навчальної діяльності. Роль основної організаційної, змістовної, функціональної одиниці у ВНЗ виконує навчальне аудиторне заняття: лекція, семінарське і практичне заняття, практикум і лабораторна робота, колоквіум. Автор статті описує та пропонує функціонально - прагматичну модель практичного заняття з російської мови як іноземної.

Посилання

1. Арутюнов А.Р. Коммуникативный интенсивный учебный курс РКИ для заданного контингента учащихся: методическое пособие / А.Р. Арутюнов . – РЯЗР. – 1981. - №2. – С. 56-62.
2. Арутюнов А.Р. Протокол анализа и оценки урока / А.Р.Арутюнов, Л.Б. Трушина // Дидактика – 1975. – С. 185-251.
3. Бим И.Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе / Бим И.Л. – М. : Просвещение, 1988. – 124 с.
4. Пассов Е.И. Урок иностранного языка в школе / Пассов Е.И. – Минск : Народная освита, 1982. – 256 с.
Опубліковано
2023-06-10
Як цитувати
Гейченко, К. (2023). ФУНКЦІОНАЛЬНО – ПРАГМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З РОСІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 46-52. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3307
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)