КОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА

  • Т.Г. Веретенко
Ключові слова: комунікативна взаємодія, мовна поведінка, прийоми, студенти

Анотація

Стаття висвітлює роль та вплив комунікативної взаємодії викладача на формування особистості студентів. Наводиться порівняльний аналіз мовної поведінки викладачів слов’янської та англо-американської вищих шкіл, наведені приклади застосованих прийомів заохочення, спонукання, схвалення діяльності студентів, що сприяє їх творчій активності на заняттях в аудиторіях.

Посилання

1. Goffinan, E. Interaction Ritual: Essays on Face-to-Face Behaviour. – New York : Anchor Books, 1967. – 226 p.
2. Hatch, E. Discourse and Language Education. – Cambridge : Cambridge University Press, 1992. – 333 р.
3. Holmes, J. The structure of teacher's directives / Language and Communication. – 1993. – v.10. – P. 89–117.
4. Tarasova, E. Classroom discourse across two cultures // Becтник Харьковского национального Университета. – Харьков, 1999. – №345. – С. 84–87.
5. Wolfson, N. Invitations, compliments and the competence of native speakers // The International Journal Of Psycholinguistics. – 1981. – v.24. – № 4. – P. 7–22.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Веретенко, Т. (2023). КОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 14-17. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3602
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають