ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ З ПРАВ ЛЮДИНИ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
неформальна освіта, тренінг, тренінг з прав людини
Анотація
У статті висвітлено деякі аспекти тренінгових технологій у контексті вдосконалення правової культури майбутніх соціальних педагогів на етапі їх навчання у вищій школі.
Посилання
1. Компас [текст]: пособие по образованию в области прав человека с участием молодежи / [П. Брандер, Р. Гомес, Б. Оливейра та ін.]. – Сouncil of Europe Publishing. – Страсбург. – 2002. – 478 с.
2. Коптаж Г. Непрерывное образование: основные принципы / Г. Коптаж // Альма Матер. Вестник высшей школы. – 1991. – №6. – С. 52–56.
3. Марасанов Г.И. Методы моделирования и анализа ситуаций в социально-психологическом тренинге / Марасанов Г.И. – Киров, 1995. – 152 с.
4. Соціальна педагогіка: мала енциклопедія / [за заг. ред. проф. І.Д. Звєрєвої]. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 336 с.
2. Коптаж Г. Непрерывное образование: основные принципы / Г. Коптаж // Альма Матер. Вестник высшей школы. – 1991. – №6. – С. 52–56.
3. Марасанов Г.И. Методы моделирования и анализа ситуаций в социально-психологическом тренинге / Марасанов Г.И. – Киров, 1995. – 152 с.
4. Соціальна педагогіка: мала енциклопедія / [за заг. ред. проф. І.Д. Звєрєвої]. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 336 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Кирилова, К. (2023). ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ З ПРАВ ЛЮДИНИ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 139-143. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3628
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)