ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОГРАМАХ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Т.П. Голованова
Ключові слова: забезпечення, ґендерна рівність, соціально-педагогічна робота, студенти, вищий навчальний заклад

Анотація

У статті розглядаються питання забезпечення ґендерної рівності засобами програми «Теоретико-методичні засади ґендерної освіти» для соціальних педагогів дистанційної форми навчання.

Посилання

1. Братусь І.В. Соціально-педагогічна робота з юними матерями у США та Великій Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.05 / І.В. Братусь. – Луганськ, 2007. – 20 с.
2. Мунтян І.С. Гендерний підхід у професійній підготовці студентів вищих педагогічних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / І.С. Мунтян. – Одеса, 2004. – 21 с.
3. Гришак С.М. Підготовка майбутніх спеціалістів соціальної сфери до реалізації ідеї гендерної рівності в професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.05 / С.М. Гришак. – Луганськ, 2007. – 20 с.
4. Харченко Л.Г. Соціально-педагогічні умови формування сучасних гендерних стереотипів у процесі соціалізації жіночої молоді: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л.Г. Харченко. – Луганськ, 2006. – С. 169–185.
5. Болотська О.А. Соціально-педагогічні умови гендерного виховання жінок-лідерів у діяльності громадських організацій та рухів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.05 / О.А. Болотська. – Луганськ, 2008. – 20 с.
6. Говорун Т.В. Ґендерна психологія та педагогіка: навчальна програма / Т.В. Говорун, В.П. Кравець, О.М. Кікінежді // Хрестомтія навчальних програм з проблем ґендерного розвитку. – К. : ПЦ «Фоліант», 2004. – С. 9–43.
7. Уніфіковані вимоги до дистанційних курсів у Луганському національному педагогічному університеті імені Тараса Шевченка (затверджено Навчально-методичною радою ЛНПУ, протокол № 5 від 5.01.2005 р.) [електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ldo.lnpu.edu.ua/file.php/1/diff_docs/unific_vimogi.htm
8. Учебно-методические материалы. Авторские разработки программ по гендерному образованию: в 2 ч. Ч. 1: Авторские разработки слушателей «Программы подготовки преподавателей по гендерным исследованиям»; Ч. 2: Авторские разработки участников конкурса учебных программ участников Конкурса учебных программ по гендерному образовании / сост. О.А. Воронина, Н.С. Григорьева, Л.Г. Лунякова. – М.: МЦГИ – МВШСЭН, 2000. – 178 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Голованова, Т. (2023). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ҐЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОГРАМАХ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 185-189. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3638