ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОВІДНОСИН МІЖ СТУДЕНТОМ ТА НАУКОВИМ КЕРІВНИКОМ
Анотація
Актуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена нагальними потребами молоді, яка навчається у ВНЗ. Мета статті – комплексне дослідження психологічних особливостей взаємин між науковим керівником і студентом та розробка рекомендацій щодо успішної роботи над проектом. За допомогою комплексу методів були отримані дані для виявлення психологічних особливостей і динаміки взаємин "наукові керівники – студенти". Проведений аналіз продемонстрував, що, по-перше, існує ряд проблем між науковим керівником та студентом у процесі роботи над проектом, а по-друге, що існують два типи наукових керівників. Перший тип найзручніший для студента – такий науковий керівник в усьому допомагає, другий тип наукових керівників можна назвати ледачими – обмежуються від свого учня загальними порадами. Оскільки співробітництво студента з науковим керівником у проведенні досліджень є спільним, у статті наведені рекомендації для студентів.
Посилання
2. Райгородский Д.Я. Практичная психодиагностика. Методики и исследования. –
3. Изд-во: Барах-М, 2007. – 440 с.
4. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи. – К., 2006. – С. 13-31.
5. Станкин М.И. Профессиональные способности педагога: Акмеология воспитания и обучения. – М.: Прогресс, 1998. – 368 с.
6. Ардолов Н.И. Дипломные работы – уровень самостоятельности автора. Режим доступу: http://www.diplomrus.ru/news/2009/09/14/702
7. Смешко С.М. Сотрудничество или конфликт интересов? Режим доступу: http://diplom.in.ua/mu3.htm
8. Зайко С.С Научный руководитель: зачем он нужен и как с ним работать. Режим доступу: http://zalik.org.ua/articles/studentu/3430-nauchnyj-rukovoditel-zachem-on-nuzhen-i-kak-s-nim.html
9. Николаенко А.П. Самостоятельная работа студентов в услових кредитно-модульного обучения. Режим доступу: http://monah.ru/r/47_1.php?print=Y