АКТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

  • Т.С. Гаміна
Ключові слова: акторський тренінг, фізична розкутість, конгруентність, жести, міміка, м’язові затискі, словесна імпровізація, енергетика виступаючого

Анотація

У статті розкриваються деякі аспекти театрально-педагогічної системи К.С. Станіславського, які можуть прислужитися викладачеві вищої школи для розвитку і збагачення різних акторських здібностей: хороший голос, чітка дикція, легка пластика тіла, краса жеста і міміки, виразність очей. Для цього слід оволодівати технікою, поступово, напруженим тренуванням доводити її до рівня рефлекторної діяльності.

Посилання

1. Актерский тренинг по системе Станиславского.Упражнения и этюды / сост. Ольга Лоза. – М. : АСТ: АСТ МОСКВА, СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2009. – 192 с
2. Булатова О. С. Педагогический артистизм : Учеб. пособ. для студ. высш. пед.учеб. заведений / О. С. Булатова – М. : Изд. Центр «Академия», 2001. – 240 с.
3. Гиппиус С. В. Сценическая педагогика / С. В. Гиппиус – Л., 1973. – 275 с.
4. Гительман Л. И. Зарубежное актерское искусство ХІХ века : Хрестоматия / Л. И. Гительман – СПб. : СПб, 2002. – 408 с.
5. Кипнис М. Актерский тренинг. Более 100 игр, упражнений и этюдов, которые помогут вам стать первоклассным актером / Михаил Кипнис – М. : АСТ МОСКВА, СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2008. – 175 с.
6. Станиславский К. С. Начало сезона / К. С. Станиславский // Статьи, речи, беседы – М., 1953. – С. 194-195.
7. Станиславский К. С. Работа актера над собой / К. С. Станиславский // Собр. соч.: В 8 т.- М., 1955.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Гаміна, Т. (2023). АКТОРСЬКА МАЙСТЕРНІСТЬ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 16-21. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3701
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ