ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ГЕРМЕНЕВТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ
Ключові слова:
професійні герменевтичні вміння, майбутній музикант-виконавець, інтерпретація музичного твору, фахова підготовка
Анотація
На основі вивчення наукової літератури здійснено аналіз сутності поняття «педагогічні умови». Спираючись на компонентну структуру поняття творчої особистості музиканта-виконавця, розроблено й науково обґрунтовано педагогічні умови формування професійних герменевтичних умінь майбутнього музиканта-виконавця.
Посилання
1. Абдуллина О. А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования: для пед. спец. высш. учеб. заведений / О. А. Абдуллина. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Просвещение, 1990. – 341 с.
2. Посталюк Н. Ю. Творческий стиль деятельности: педагогический аспект / Н. Ю. Посталюк. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1989. – 205 с.
3. Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач: развивающее проф.-пед. обучение и самообразование / Л. Ф. Спирин. – М.: Рос. пед. агентство, 1997. – 173 с.
4. Дряпіка В. І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтацій студентської молоді на цінності музичної культури: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01; 13.00.05 / Дряпіка Володимир Іванович. — К., 1997. — 399 с.
5. Котляревская Е. И. Вариативный потенциал музыкального произведения: культурологический аспект интерпретирования: дис. … канд. искусствоведения : 17.00.03 / Котляревская Елена Ивановна. – К., 1996. – 196 с.
6. Харченко П. В. Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта: дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Харченко Поліна Вагифівна. — К., 2004. — 250 с.
7. Карпенко Н. В. Пояснення і розуміння в сучасній науковій парадигмі: дис. ... канд. філос. наук : 09.00.09 / Карпенко Наталія Василівна. — Чернівці, 1999. — 178 с.
2. Посталюк Н. Ю. Творческий стиль деятельности: педагогический аспект / Н. Ю. Посталюк. – Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1989. – 205 с.
3. Спирин Л. Ф. Теория и технология решения педагогических задач: развивающее проф.-пед. обучение и самообразование / Л. Ф. Спирин. – М.: Рос. пед. агентство, 1997. – 173 с.
4. Дряпіка В. І. Соціально-педагогічні основи формування орієнтацій студентської молоді на цінності музичної культури: дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01; 13.00.05 / Дряпіка Володимир Іванович. — К., 1997. — 399 с.
5. Котляревская Е. И. Вариативный потенциал музыкального произведения: культурологический аспект интерпретирования: дис. … канд. искусствоведения : 17.00.03 / Котляревская Елена Ивановна. – К., 1996. – 196 с.
6. Харченко П. В. Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта: дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Харченко Поліна Вагифівна. — К., 2004. — 250 с.
7. Карпенко Н. В. Пояснення і розуміння в сучасній науковій парадигмі: дис. ... канд. філос. наук : 09.00.09 / Карпенко Наталія Василівна. — Чернівці, 1999. — 178 с.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Лісун, Д. (2023). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ГЕРМЕНЕВТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 75-80. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3713
Розділ
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)