ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ КЛАСУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ

  • Л.Є. Соколова
  • Ю.Б. Олевська
  • В.І. Олевський
  • О.Ю. Гуль
Ключові слова: інтернет, сайт, інформаційні технології, інформаційна культура, пізнавальна активність, виховання учнів середніх класів

Анотація

Розглядається вплив сайту п'ятого класу загальноосвітньої школи на процес формування інформаційної культури і стимулювання пізнавальної активності учнів. За допомогою сайту інтерес школярів до Інтернету перемикається на сприйняття учбової і педагогічної інформації. Ведення рубрик розподіляється між учнями класним керівником, періодично проводиться оцінка роботи відповідальних і їх ротація. У результаті школярі одержують навики роботи в Інтернеті і практичного використовування отриманої інформації. Проведені статистичні оцінки вказаних тенденцій.

Посилання

1. Андрианова Г.А. Функции субъектов дистанционного обучения в структуре школьного образовательного сайта // На пути к 12-летней школе: Сб. науч. трудов / Г.А.Андрианова, Е.А. Николаев; под ред. Ю.И.Дика, А.В.Хуторского. – М.: ИОСО РАО, 2000. – С.339-342.
2. Закон України «Про національну програму інформатизації» // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1998, N 27-28, ст.181-192.
3. Иванюк Н.В. Информационные технологии в обучении (опыт Финляндии)/ Иванюк Н.В. // Технообраз 2001: Материалы III Междунар. науч. конф. «Технологии непрерывного образования и творческого саморазвития личности» 15-16 мая 2001г.: в 3 ч. – Ч. 3. – Гродно, Беларусь, 2001. -С.47-50.
4. Карлусов В.Ю. Опыт организации мультимедийной поддержки при проведении вычислительного практикума/ В.Ю.Карлусов, Л.П.Старобинская // Высшее образование в XXI веке: Информация – Коммуникация – Мультимедиа: Материалы 10-й юбилейной междунар. науч.-метод. конф. 17-19 сентября 2003г. – Севастополь, 2003. - С.31-34.
5. Классному руководителю о воспитательной системе класса / Под ред. Е.Н.Степанова. – М., Центр «Педагогический поиск». 2000, 160с.
6. Колин К.К. Социальная информатика: Учеб. пособ. для вузов / Gaudeamus – М.: Академический Проект, Фонд «Мир», 2003. – 427 с.
7. Ливак Е.Н. Компьютерные уроки по математике // Технообраз 2001: Материалы III Междунар. науч. конф. «Технологии непрерывного образования и творческого саморазвития личности» 15-16 мая 2001г.: В 3 ч. – Ч. 3. – Гродно, Беларусь, 2001. - С.80-82.
8. Мазараки А.А. Реструктуризация учебного процесса на основе инновационных образовательных технологий // Наука и образование на пороге III тысячелетия = The Science and Education on the Threshold of the 3rd Millennium: Тезисы докладов Междунар. конгресса (г. Минск, 3-6 октября 2000г.): В 2 кн. - Кн. 2. - Мн., 2000, с.211.
9. Николаев Е.А. Технология использования школьного сайта в очном обучении/ Е.А. Николаев // Технообраз 2001: Материалы III Междунар. науч. конф. «Технологии непрерывного образования и творческого саморазвития личности» 15-16 мая 2001г. В 3 частях. Часть 3. – Гродно, Беларусь, 2001, с.102-104.
10. Олевська Ю.Б. Навчально-контролююча програма з хімії до теми «Окисно-відновні процеси»/ Ю.Б.Олевська, В.М.Плахотнік, С.М.Слизький // Комп'ютерні програми навчального призначення з хімії: Тези доповідей I Української науково-метод. конф. 19-21 квітня 1995 р. – Донецьк: ДонГУ, 1995. - С. 22.
11. Олевська Ю.Б., Плахотнік В.М. Навчання студентів роботі з реальними даними з екології на основі програмного комплексу «ЕКОТРАНС»/ Ю.Б.Олевська, В.М. Плахотнік // Комп'ютерні програми навчального призначення з хімії: Тези доповідей II Укр. наук.-метод. конф. 17-19 вересня 1996 р. - Донецьк: ДонГУ, 1996. - С. 45.
12. Діагностичний інструментарій психолога / Упоряд. Т. Гончаренко – К.: Шкільний світ, 2008. - 128 с.
13. Соколова Л.Е. Влияние информационного пространства на формирование творческой личности // Высшее образование в XXI веке: Информация – Коммуникация – Мультимедиа: Материалы 10-й юбилейн. междунар. науч.-метод. конф. 17-19 сентября 2003г. – Севастополь, 2003. - С.67-71.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Соколова, Л., Олевська, Ю., Олевський, В., & Гуль, О. (2023). ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ КЛАСУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 224-232. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3742