Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 2 (2013): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
№ 2 (2013): Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки
Опубліковано:
2023-06-15
Весь випуск
PDF
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
МЕТОД РОЗІГРУВАННЯ СИТУАЦІЙ У РОЛЯХ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З СІМ'ЯМИ,ЯКІ ОПИНИЛИСЯ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
О.А. Жукова
5-10
PDF
ПРОЕКТУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА. КЛАСТЕРНИЙ ПІДХІД
Л.І. Короткова
11-14
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ІДЕЇ СУСПІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ СТОЛІТТЯ)
О.М. Василенко
15-19
PDF
ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ КЛАСИЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
А.Є. Волга
19-25
PDF
СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ РЕПОРТАЖІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
М.І. Заболотна
25-35
PDF
СИСТЕМА МЕТОДІВ ТА ФОРМ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ВМІНЬ ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ
М.Г. Карпушина
36-47
PDF
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ПЕРІОДУ КОЗАЦЬКОЇ ДОБИ (ДРУГА ПОЛ. ХVII-ХVIIІ СТ. ): ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
С.А. Мартиненко
47-51
PDF
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА УКРАЇНІ
Л.О. Петриченко
51-58
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ЦІННИХ ІДЕЙ ТА ДОСВІДУ МИНУЛИХ РОКІВ У СУЧАСНИХ ДОШКІЛЬНИХ УСТАНОВАХ
Л.М. Притуляк
58-62
PDF
СКЛАДНОСТІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ
В.Р. Сердюк, І.С. Гучок
62-68
PDF
ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ - ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ
В.С. Ульянова
68-72
PDF
СИСТЕМА ТА МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ. СВІТОВИЙ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД
А.А. Харківська
73-79
PDF
ПРОВІДНІ ТЕНДЕНЦІЇ СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ДОШКІЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ПОЧАТОК ХХ СТ. - 1917 Р.)
В.В. Яценко
79-84
PDF
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
ВЕБІНАР-ОДНА ІЗ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ КІБЕРСОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ
О.З. Кудашкіна
85-88
PDF
ОБГРУНТУВАННЯ КРИТЕРІЇВ І ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОГО МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕДЖІ
С.І. Рябокінь
89-94
PDF
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Я.А. Малихіна
95-99
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
В.В. Овсяннікова
100-111
PDF
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ БІНАРНИХ ЦІЛЕЙ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
О.С. Білєр
112-117
PDF
СИСТЕМА ПРИНЦИПІВ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ
Л.О. Гринь
117-125
PDF
КОМП'ЮТЕРНА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Н.І. Крутова
126-132
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ "ХМАРНИХ ОБЧИСЛЕНЬ" У ЗАГАЛЬНІЙ МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ В СЕРЕДНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Є.Є. Сидоренков, Ю.Б. Олевська
132-140
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ ЗАСОБАМИ СЦЕНІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Н.В. Стадніченко
140-146
PDF
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ
Г.Ф. Пономарьова
146-153
PDF
РОЛЬ І МІСЦЕ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЧИННИКА ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
К.Г. Ткаченко
153-158
PDF
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
С.В. Чернова
159-165
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх