ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ ГРАМАТИКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
У статті розглядається, як покращити володіння англійською мовою через викладання граматики англійської мови студентам різного рівня володіння мовою. Сьогодні ми живемо у світі швидкої та зростаючої конкуренції, де майстерність, досконалість та розширення можливостей через освіту є найбільшими вимогами. Роль учителя англійської мови зазнала разючих змін, і вчитель англійської мови повинен задовольняти освітні потреби учнів за допомогою різноманітних варіантів навчання.Слід використовувати інноваційні методи, щоб зробити навчання більш приємним та ефективним. Найбільшим викликом для вчителя англійської мови є створення уроку, більш привабливого для учнів, і водночас забезпечення успіху учнів у професійній сфері. У процесі вивчення іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах незнання основних граматичних явищ, нездатність зрозуміти структуру речення призводять до нездатності перекладати технічні тексти, а також до проблем зі спілкуванням. У статті пропонуються деякі можливі шляхи покращення комунікативних навичок та розвитку творчого, критичного та аналітичного мислення учнів англійською мовою шляхом викладання граматики у спосіб, що відповідає рівню володіння англійською мовою. Студенти інженерних факультетів технічних вищих навчальних закладів, як правило, цікавляться технічними темами, навіть якщо вони мають мало знань про свою спеціалізацію, а технічні теми напряму пов’язані з граматикою, яку можна використовувати в професійно орієнтованому говорінні. Існують деякі відмінності між програмою з граматики англійської мови для інженерів та деяких інших спеціальностей. У статті також досліджуються деякі методи викладання, які можуть бути ефективнішими у викладанні граматики студентам-інженерам із різним рівнем володіння англійською мовою для активізації участі студентів у заняттях.
Посилання
2. Berns, M. (1984). Functional approaches to language and language teaching: Another look. In S. Savignon & M.S. Berns (Eds.), Initiatives in communicative language teaching. A book of readings. Reading, PA: Addison-Wesley, 3–21.
3. Crystal, D. (2004). Rediscover Grammar. London: Longman.
4. Doff, A. (2000). Teach English: A Training Course for Teachers (14th ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
5. Dudley-Evans, T. and St. John, M. (1998). Developments in ESP: A multidisciplinary Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
6. Giovanelli, M. (2014). Teaching Grammar, Structure and Meaning. London: Routledge.
7. Jones, S., Myhill, D., Bailey, T. (2013). Grammar for Writing? An Investigation into the Effect of Contextualised Grammar Teaching on Student Writing. Reading and Writing 26 (8), 1241–1263.
8. Jones, P. (2010). From Traditional Grammar to Functional Grammar: Bridging the Divide.Special Issue of NALDIC Quarterly, Reading, 6–15.
9. Larsen-Freeman, D., & Anderson, M. (2013). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford University Press.
10. Macken-Horarik, M., Sandiford, C. (2015). New Ways of Working ‘With Grammar in Mind’ in School English: Insights from Systemic Functional Grammatics. Linguistics and Education, 31,145–158.
11. Tharu, J. (2006). A second look at English as a window on the world that has changed. Communication Curriculum in Higher Communication: Challenges & Opportunities.
12. Thornbury, S. (1999). How to Teach Grammar. Harlow, Essex: Pearson Education Limited.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
ISSN (Print) 






