ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ)

  • К. Я. Мачульська
Ключові слова: ґендерна лінгвістика, ґендерні стереотипи, рекламний дискурс, лінгвістичне інтерв’ювання, прагматичний вплив

Анотація

Стаття присвячена дослідженню ґендерних особливостей сприйняття елементів рекламного дискурсу. У розвідці проаналізовано результати лінгвістичного інтерв’ювання носіїв англійської мови з опертям на стать респондентів. На основі цього аналізу підтверджено гіпотезу, що чоловіки та жінки роблять різні висновки щодо сприйнятого рекламного повідомлення.

Посилання

1. Азаренок Н. В. Гендерное восприятие рекламы. Псіхалогія. 2007. №3. С. 48 – 52.
2. Говорун Т. В., Кікінеджі О. М. Гендерна психологія : навч. посіб. Київ : Академія, 2004. 304 с.
3. Горошко Е. И. Интернет-коммуникации в гендерном измерении. Вестник Пермского университета “Язык – культура – цивилизация”. 2006. №3. С. 219 – 229.
4. Chandler J., Barry J., Clark H. The Weare and Tear of the New Public Management. Human Relations. 2002. Vol. 55, No 9. P. 1051–1069.
5. Pinkerton J. New Marketing Tactics to Woo Women to Computers. Dealerscope Merchandising. 1995. Vol. 37, No 5. P. 47 – 48.
6. Sunderland J., Duann R.F., Baker P. Gender and Genre Bibliography (2nd ed.) . UK : Centre for Language in Social Life, Lancaster University, 2002. 67 p.
Опубліковано
2018-12-13
Як цитувати
Мачульська, К. Я. (2018). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ҐЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛОМОВНИХ ВЕБ-РЕСУРСІВ). Мова. Література. Фольклор, (1), 94-100. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/philology/article/view/586