ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ КНТЕУ

  • Т.В. Самоленко
  • Л.Б. Биковська
Ключові слова: нормативи, самостійна робота, студент, тестування, фізична підготовленість

Анотація

Досліджено рівень фізичної підготовки студентів, які за віком належать до однієї вікової категорії 18-20 років. У результаті отриманих даних було змінено відсоткове співвідношення навчального часу на розвиток фізичних якостей у студентів. У навчальному процесі студентам надавались самостійні домашні завдання, проводились індивідуальні консультації та розроблені щоденники самоконтролю. Проведені дослідження свідчать про ефективність самостійних занять у студентів КНТЕУ, що своєю чергою сприяє формуванню у молоді позитивного ставлення до занять фізичними вправами та спортом, потреби у регулярних заняттях з фізичного виховання та необхідності фізичного удосконалення. Отримані дані довели, що однією з важливих умов успішного навчання, підтримки розумової та фізичної працездатності на високому рівні є наявність великого запасу засвоєних алгоритмів виконання різноманітних рухових навичок. Аналізуючи результати дослідження, зроблено висновки, що завдання самостійної роботи дозволить покращити результати наступних оцінювань рівня фізичної підготовленості студентів. Отже, в університеті необхідно організувати різноманітні форми занять з підготовки до тестування. Для студентів заняття з фізичного виховання також проводити у формі секційних, факультативних, індивідуальних та консультативних.

Посилання

1. Башавець Н. А. Стан захворюваності сучасної студентської молоді та шляхи його поліпшення [Текст] / Н. А. Башавець // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2011. – № 7. – С. 6–10.
2. Биковська Л.Б. Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів усіх форм навчання «Фізичне виховання» / Л. Б. Биковська, Я. І. Ціпоренко // Центр підготовки навчально-методичних видань. – К. : Київський національний торговельно-економічний університет, 2010. – 19с.
3. Онокало А. В. Основні аспекти проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентської молоді в Україні / А. В. Онокало, В. Г. Гамов. – К., 2017. – С. 56-57.
4. Приходько В. В. Педагогічний контроль у вищій школі [Текст]: навч. посібник / В. В. Приходько, В. Г. Вікторов / Заг. ред. і передмова В.В. Приходько. – Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2009. – 150 с.
5. Наказ № 1330 від 17.05.2017 року, Тимчасовий порядок проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості студентів КНТЕУ, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ.
6. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ua.interfax.com. ua/news/sport/408785.html.
7. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.kmu.gov.ua/ control/ru/ cardnpd?docid=248719427.
8. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.kadrovik01. com.ua/ regulations/8451/480034/.
9. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua /laws/show/3808-12.
10. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.president.gov.ua /documents/422016-19772.
11. Офіційний сайт – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua /laws/show/1556-18.
Опубліковано
2017-09-26
Як цитувати
Самоленко, Т., & Биковська, Л. (2017). ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ОЦІНЮВАННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ КНТЕУ. Фізичне виховання та спорт, (1), 84-90. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/sport/article/view/826