КОРЕКЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА РУХОВУ СФЕРУ ГЛУХИХ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБІВ ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Анотація
Представлено пояснювальну частину програми з оздоровчого туризму для глухих дітей молодшого шкільного віку, яка спрямована як на оволодіння глухими дітьми туристською майстерністю, загальне оздоровлення, так і на розвиток у цієї категорії дітей фізичних здібностей, виховання морально-виховних якостей, розкриття індивідуальності кожної дитини, сприяння мовленнєвому й емоційному розвитку.
В основу навчальної програми покладено рухливі ігри, естафети загальнорозвивальні вправи, формування спеціальних знань, умінь і навичок з оздоровчого туризму. До програми внесено мовленнєвий матеріал, що представлений для кожного року навчання з 1-го по 4-й класи, розроблений з урахуванням психофізичних особливостей розвитку глухих дітей і зорієнтований на засвоєння ними спеціального словника і фразеології.
Посилання
2. Закон України «Про позашкільну освіту» № 1841-III від 22. черв. 2000 р. : прийнята на Відомості Верхов. Ради України – К. : ст. 393.
3. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах» № 651 від 11 серпня 2004 р. : зареєстровано в Міністерстві юстиції юстиції України 20 серпня 2004 р. за № 1036/963 – Київ.
4. Постанова «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» № 462 від 20 квітня 2011 р. затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20 квітня 2011 р. – Київ.
5. Постанова «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» затверджено постановою Кабінету Міністрів України № 872 від 15 серпня 2011 р. – Київ.