ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

  • І.В. Козич
Ключові слова: конфліктологічна компетентність, конфліктна компетентність, компетенція, гностичний компонент

Анотація

У статті йдеться про досить нове поняття у психолого–педагогічних дослідженнях - про конфліктологічну компетентність та її структуру. Це поняття актуальне тому, що одна з найважливіших причин педагогічних конфліктів - це відсутність у викладача конфліктологічної компетентності. У статті також наводиться погляд різних дослідників на це поняття та відмінність у його розумінні.

Посилання

1. Богданов Е.Н., Зазыкин В.Г. Психология личности в конфликте: Учебное пособие. - 2-е изд. – СПб.: Питер, 2004. – 224с.
2. Хасан Б.И. Конструктивная психология конфликта. – СПб.: Питер, 2003. – 250 с.
3. Хасан Б.И., Сергоманов П.А. Почему педагог должен быть конфликтно компетентен // Гражданское образование – путь к демократическому обществу. Материали международной конференции. – СПб., 1999. – 236 с.
4. Зазыкин В.Г. Конфликтологическая компетентность как фактор профессионализма государственных служащих // Российское государство и государственная служба на современном этапе. – М., 1999. – 547 с.
5. Цой Л.Н. Проблемы подготовки конфликтологов к профессиональной деятельности в конфликтах.// http://www.conflictmanagement.ru/
6. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования. // http://www. bigpi.biysk.ru/
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Козич, І. (2005). ФОРМУВАННЯ КОНФЛІКТОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 49-55. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1670

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають