ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ДО ПРОДОВЖЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Ключові слова:
старша профільна школа, фізична освіта
Анотація
У статті йдеться про створення теоретичних і методичних засад одного з напрямків дидактики старшої профільної школи, який пов’язаний з актуальною проблемою підготовки учнів до продовження фізичної освіти.
Посилання
1. Афанасьєва Н.І., Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П. Залежність якості засвоєння школярами і студентами навчального матеріалу з фізики від рівня розвитку їхнього формального мислення// Збірник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. - Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. - У 2 т. – Чернігів: ЧДПУ, 2002. - №13. – Т 2. – С. 167-172.
2. Афанасьєва Н.І., Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П. Психологічний аналіз стратегій засвоєння навчального матеріалу з фізики// Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 98-102.
3. Благодаренко Л.Ю., Мініч М.І., Шут М.І. Особливості навчальної програми узагальнення знань з фізики для учнів 11-х класів в системі особистісно-орієнтованого навчання// Наукові записки. - Випуск 55. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 22-26.
4. Галатюк Ю.М. Проектування творчих лабораторних робіт з фізики: деякі психолого-педагогічні та методичні аспекти// Збірник науково-методичних праць “Теорія та методика вивчення природно-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. - Випуск 4. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 27-32.
5. Давиденко А.А. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи). – Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект-Поліграф”, 2004. – 264 с.
6. Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. – 20.01.2004 №5. – С. 1-13.
7. Котельников Г.О., Сергєєв О.В., Тищук В.І. Особливості використання лабораторних робіт з фізики дослідницького характеру в класах з поглибленим вивченням предмету // Збірник науково-методичних праць “Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 6 ;. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 20-27.
8. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. — М.: Педагогика, 1981. — 186 с.
9. Мартинюк М.Т. Науково-методичні засади навчання фізики в основній школі: Автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02/ Нац. пед. ун-т. – К., 1999. – 34 с.
10. Мінаєв Ю.П. Про втілення принципу інтеграції в освітні стандарти профільної школи// Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. – Випуск 3. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів, 2000. – №3. – С. 88-92.
11. Мінаєв Ю.П. Інтеграційні процеси в середній школі та ступенева педагогічна освіта // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / Укл. П.В. Дмитренко. О.Л. Макаренко, В.П. Сергієнко. – К.: НПУ, 2001. —С. 252-258.
12. Мінаєв Ю.П. Технологія розвитку критичного мислення при навчанні природничо-математичних дисциплін// Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Випуск 32. – Ч. ІІ – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С. 85-90.
13. Мінаєв Ю.П. Досвід практичної реалізації дидактичного принципу інтеграції на засадах профільної диференціації// Наукові записки. - Випуск 55. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 77-81.
14. Минаев Ю.П., Самойленко П.И., Цыганок М.Н. Максимизация знаний: выбор образовательной стратегии методом математического моделирования// Приложение к ежемесячному теоретическому и научно-методическому журналу “Среднее профессиональное образование” №3 (май 2001 г.) – С. 147-160.
15. Нечет В.І. Основи теорії навчання фізики в загальноосвітній середній школі. – Запоріжжя: АТ “Мотор Січ”, 1976. – 201 с.
16. Шарко В.Д. Рефлексивний підхід до навчання як умова впровадження особистісно-орієнтованих технологій// Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 32. – Ч. 2. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С. 190-196.
17. Шульман Л. Плюс дебилизация всей страны (Система образования — ключ к созданию процветающей экономики)// Деловая Украина. – 2000. – №34 (162) – С. 1-3.
2. Афанасьєва Н.І., Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П. Психологічний аналіз стратегій засвоєння навчального матеріалу з фізики// Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін: Збірник науково-методичних праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 98-102.
3. Благодаренко Л.Ю., Мініч М.І., Шут М.І. Особливості навчальної програми узагальнення знань з фізики для учнів 11-х класів в системі особистісно-орієнтованого навчання// Наукові записки. - Випуск 55. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 22-26.
4. Галатюк Ю.М. Проектування творчих лабораторних робіт з фізики: деякі психолого-педагогічні та методичні аспекти// Збірник науково-методичних праць “Теорія та методика вивчення природно-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. - Випуск 4. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 27-32.
5. Давиденко А.А. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи). – Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект-Поліграф”, 2004. – 264 с.
6. Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. – 20.01.2004 №5. – С. 1-13.
7. Котельников Г.О., Сергєєв О.В., Тищук В.І. Особливості використання лабораторних робіт з фізики дослідницького характеру в класах з поглибленим вивченням предмету // Збірник науково-методичних праць “Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін”. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 6 ;. – Рівне: РДГУ, 2002. – С. 20-27.
8. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения. — М.: Педагогика, 1981. — 186 с.
9. Мартинюк М.Т. Науково-методичні засади навчання фізики в основній школі: Автореф. дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02/ Нац. пед. ун-т. – К., 1999. – 34 с.
10. Мінаєв Ю.П. Про втілення принципу інтеграції в освітні стандарти профільної школи// Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. – Випуск 3. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів, 2000. – №3. – С. 88-92.
11. Мінаєв Ю.П. Інтеграційні процеси в середній школі та ступенева педагогічна освіта // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / Укл. П.В. Дмитренко. О.Л. Макаренко, В.П. Сергієнко. – К.: НПУ, 2001. —С. 252-258.
12. Мінаєв Ю.П. Технологія розвитку критичного мислення при навчанні природничо-математичних дисциплін// Збірник наукових праць. Педагогічні науки. – Випуск 32. – Ч. ІІ – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С. 85-90.
13. Мінаєв Ю.П. Досвід практичної реалізації дидактичного принципу інтеграції на засадах профільної диференціації// Наукові записки. - Випуск 55. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. – С. 77-81.
14. Минаев Ю.П., Самойленко П.И., Цыганок М.Н. Максимизация знаний: выбор образовательной стратегии методом математического моделирования// Приложение к ежемесячному теоретическому и научно-методическому журналу “Среднее профессиональное образование” №3 (май 2001 г.) – С. 147-160.
15. Нечет В.І. Основи теорії навчання фізики в загальноосвітній середній школі. – Запоріжжя: АТ “Мотор Січ”, 1976. – 201 с.
16. Шарко В.Д. Рефлексивний підхід до навчання як умова впровадження особистісно-орієнтованих технологій// Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 32. – Ч. 2. – Херсон: Видавництво ХДПУ, 2002. – С. 190-196.
17. Шульман Л. Плюс дебилизация всей страны (Система образования — ключ к созданию процветающей экономики)// Деловая Украина. – 2000. – №34 (162) – С. 1-3.
Опубліковано
2005-06-06
Як цитувати
Мінаєв, Ю. (2005). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ДО ПРОДОВЖЕННЯ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 66-73. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1674
Розділ
Articles