АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ КАЗКИ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ

  • О.В. Бурчик
Ключові слова: казкотерапія, терапія, діагностика, корекція

Анотація

У статті подається аналіз дослідження казки в психологічному аспекті. Дослідження проводиться із застосуванням принципу історизму, враховуючи сучасний контекст використання поняття казкотерапія в педагогіці та психології.

Посилання

1. Стишенок И. В. Сказка в тренинге: коррекция, развитие, личностный рост. – СПб.: Речь, 2005. – 144 с.
2. М. - Л. фон Франц. Психология сказки. – СПб.: БСК, 1998. – 467 с.
3. Соколов Д. Сказки и сказкотерапия. – М.: ЭКСМО-Пресс, 1996. – 234 с.
4. Вачков И. Сказкотерапия: Развитие самосознания через психологическую сказку. –М.: Ось-89, 2001. – 144 с.
5. Пропп В. Исторические корни волшебной сказки. – Л.: Изд-во Ленинградского гос. ун-та, 1986. – 480 с.
6. Юнг К. - Г. Душа и миф. Шесть архетипов. – Минск: Харвест, 2004. – 400с.
7. Фрейд З. Толкование сновидений. – М.: ЭКСМО, 2002. – 608 с.
8. Юнг К. – Г. Проблемы души нашего времени. – М.: Канон, 1994. – 320 с.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Бурчик, О. (2006). АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ КАЗКИ В ПСИХОЛОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 20-26. вилучено із https://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1708