СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ДИЗАЙН-ОСВІТИ НА ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ В НІМЕЧЧИНІ (БАУХАУЗ)

  • М. В. Потапенко
Ключові слова: дизайн-освіта, історія дизайн-освіти, Баухауз, пропедевтика, кольорознавство, формоутворення

Анотація

У статті розглянуто питання становлення дизайн-освіти на початку XX століття в Німеччині. Проведено аналіз системи навчання в одній з передових шкіл дизайну на той час – Баухаузі. Зроблено акцент на необхідності переосмислення викладацької спадщини цієї школи дизайну з метою використання її навичок викладання в сучасній системі навчання майбутніх дизайнерів. Стаття встановлює область проблем, пов’язаних з педагогікою дизайну.

Посилання

1. Мелодинский Д. Л. Школа архитектурно-дизайнерского формообразования: учеб. пособ. Москва: Архитектура – С, 2004. 312 с.
2. Михайлов С. М., Михайлова А. С. Становление универсального проектного метода в первых школах дизайна – БАУХАУЗе и ВХУТЕМАСе в 1920-е г. Мир науки, культуры, образования. 2008. № 5 (декабрь). С. 104–106.
3. Новикова Я. В. Пропедевтический подход к многоуровневой подготовке дизайнеров. Вестник Новгородского гос. ун-та. Великий Новгород, 2008. № 48. С. 41–43.
4. Стасюк Н. Г., Киселева Т. Ю., Орлова И. Г. Основы архитектурной композиции: учеб. пособ. Москва: Архитектура – С, 2004. 96 с.
5. Степанов А. В., Малыгин В. И., Иванова Г. И. Объемно-пространственная композиция: учеб. для вузов. Москва: Архитектура – С. 2007. 256 с.
6. Суджич Д. B как Bauhaus. Азбука современного мира / пер. с англ. А. Зайцевой. Москва: Strelka Press, 2017. 400 с.
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Потапенко, М. В. (2018). СТАНОВЛЕННЯ МЕТОДИКИ ДИЗАЙН-ОСВІТИ НА ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ В НІМЕЧЧИНІ (БАУХАУЗ). Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 31-35. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1083