СУТНІСТЬ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ

  • Б. Р. Чернявський
Ключові слова: структура, майбутній фахівець, іншомовна компетентність, професійна компетентність

Анотація

У статті розглядається питання іншомовної компетентності майбутнього фахівця. Проведення аналізу літератури і прийняття основних положень особистісно-орієнтованого підходу, який визнається як ведучий в дослідженні, що визначає право кожного студента на реалізацію іншомовної комунікативної компетентності на своєму суб’єктивному рівні, сприяло виникненню питання уточнення практико-орієнтованих рівнів розвитку досліджуваної компетентності, що відображають її структуру.

Посилання

1. Богин Г. И. Модель языковой личности в ее отношении к разновидностям текстов: автореф. дис. … д-ра филол. наук. Ленинград, 1984. С. 7 – 9.
2. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетентности как объект методологического исследования. Иностранные языки в школе. 1985. Вып. № 2. С. 18 – 23.
3. Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. Москва: Просвещение, 2007. 264 с.
4. Кушнарева О. Е. Роль коммуникативных технологий. Проблемы гуманитарного образования в техническом вузе: сборник статей научно-методической конференции. Новосибирск: НГТУ, 2000. С.139.
5. Маркова А. К. Учебно-познавательные мотивы и пути их исследования. Формирование учебной деятельности. Москва, 2002. 218 с.
6. Митина Л. М. Психология труда и профессионального развития учителя. Москва, 2004. 320 с.
7. Ніколаєва С. Ю. Індивідуалізація процесу формування іншомовної комунікативної компетентності. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник. Київ: Ленвіт, 2013. С. 481 – 500.
8. Ніколаєва С. Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентісного підходу. Іноземні мови. 2010. № 2. С. 11 – 17.
9. Пассов Е. И. Основы коммуникативной методики обучению иноязычной культуры общения. Москва, 2007. 276 с.
10. Равен Д. Компетентность в современном обществе. Выявление, развитие и реализация. Москва, 2002. 135 с.
11. Тарнопольский О. Б. Обучение иноязычно-речевой коммуникативной компетенции в сфере делового общения: базовые положения. Функциональная лингвистика. Научный журнал. 2012. № 4. С. 234 – 236.
12. Хомский Н. Аспекты теории синтаксиса. Москва, 1972. 145 с.
13. Хуторской А. В. Методика личностно-ориентированного обучения. Как всех обучать по- разному? Москва, 2005. 383 с.
Опубліковано
2017-12-26
Як цитувати
Чернявський, Б. Р. (2017). СУТНІСТЬ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 142-147. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1169