ОСОБЛИВОСТІ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА

  • Л.В. Бутенко
Ключові слова: старшокласники, інтерпретація художніх творів, педагогічні умови

Анотація

Стаття присвячена питанням формування духовності учнів старшого шкільного віку засобами інтерпретації художніх творів, зокрема педагогічним умовам, які сприятимуть ефективному здійсненню зазначеного впливу.

Посилання

1. Лингвостилистическая интерпретация художественного текста: Метод. пособие / Башкирский гос. педагогический ун-т / автор-составитель М.Х. Спартак — Уфа: БГПУ, 2000. – 28 с.
2. Демьянков В.З. Интерпретация, понимание и лингвистические аспекты их моделирования на ЭВМ. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 1989. - 172 с.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Бутенко, Л. (2005). ОСОБЛИВОСТІ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 23-28. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1688