ORGANIZATION OF INTRODUCTION OF MODULE SYSTEM AT TEACHING OF COURSE OF COMPUTER STUDY FOR FUTURE MANAGERS

  • E.S. Pshenichnaya Zaporizhzhya National University
Keywords: module departmental teaching, motivation, independent work, system of evaluation

Abstract

In this article the questions and some aspects of organization modular-rating system of training at computer study are considered. The analysis of students’ training during the semester and the results of examination is conducted.

References

1. Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. – К.: Либідь, 1998. – 260 с.
2. Макарова І.Г. Модульное обучение. Новые педагогические технологии. – Днепропетровск, 1993. – 15 с.
3. Безносюк О.О. Сучасні технології у підготовці військового фахівця // Наукові записки. – Серія: Педагогічні науки. – Засоби реалізації сучасних технологій навчання. – Вип. 3. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Вінниченка. – С. 106-110.
4. Берещук М.Я., Бахраєв Ю.П. Методологія поліпшення ефективності роботи викладачів ВНЗ як основа посилення самостійної роботи студентів // Стратегія посилення самостійної роботи студентів у контексті приєднання України до Болонського процесу: Матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. – Х.: ХНАМГ, 2004 – С. 3-4.
5. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи: Методичний посібник для студентів магістратури. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с.
6. Селіверстов С.І. Деякі проблеми адаптації студентів 1 курсу у вищому навчальному закладі // Проблеми освіти: Наук.-мет. зб. – Вип.10. – К.: ІЗМН, 1997. – С. 135-140.
7. Сучасна вища школа: психолого-педагогічні аспекти: Монографія / За ред. Н.І. Ничкало – К., 1999. – 442 с.
8. Аткисон Р., Бауэр Г., Кротерс Э. Введение в математическую теорию обучения. – М.: Мир, 1969. – 487 с.
9. Гласс Дж., Стэнли Дж. Статистические методы в педагогике и психологии. – М.: Прогресс, 1976. – 496 с.
Published
2007-05-14
How to Cite
Pshenichnaya, E. (2007). ORGANIZATION OF INTRODUCTION OF MODULE SYSTEM AT TEACHING OF COURSE OF COMPUTER STUDY FOR FUTURE MANAGERS. Pedagogical Sciences: Theory and Practice , (2), 156-165. Retrieved from http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1844