КОМПЛЕКСНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З НАСЛІДКАМИ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ (ДЦП) ТА ЇХНЯ ІНТЕГРАЦІЯ В СУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО
Ключові слова:
ДЦП (дитячий церебральний параліч), корекція, дрібна моторика рук, психомоторика, порушення, мовні порушення, спастична диплегія, подвійна геміплегія, гіперкінетична форма, атонічно-астатична форма, нетрадиційні форми занять, фітбол, фітбол-гімнастика
Анотація
Дітям з ДЦП слід рекомендувати нетрадиційні форми занять (фітбол, фітбол-гімнастику). Ці форми занять з фітболом активізують регенеративні процеси, сприяють кращому кровообігу і лімфовідтоку, збільшують скорочувальну здатність м'язів. Заняття з фітболом скорочують терміни корекції психомоторики в дітей з ДЦП і сприяють більш інтенсивній нівеляції відмінностей.
Посилання
1. Бернштейн Н.А. О построении движений / Н.А. Бернштейн. – М. : Наука, 1990. – С. 373.
2. Бондар В. І. Спеціальне навчання: забезпечення та реалізація принципу рівних освітніх можливостей. В кн. Реабілітаційна педагогіка на рубежі ХХІ ст.: / В. І. Бондар. наук.-метод. Зб-к.: ІЗМН, 1998. – ч. 1. – С. 71-78.
3. Выготский Л.С. Диагностика развития и педологическая клиника трудного детства / Л.С. Выготский. – М. : изд-во экспер. дефектол. ин-та, 1936. – 238 с.
4. Психопатология детского возраста / М.О. Гуревич. – М., 1932. – 288 с.
5. Обухівська А.Г. Научуваність як діагностичний показник розумового розвитку дошкільників : Автореф. дис…. канд.. психол. наук. : 19.00.08. // Обухівська А.Г. – К., 1998. – 19 с.
6. Озерецкий К.Н. Метод массовой оценки моторики у детей и подростков / К.Н. Озерецкий. – М., 1928. – 77 с.
7. Синьов В. М. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенитенциарії. Вибрані наукові праці: К. : «МП Леся», 2010. – 779 с.
8. Шевцов А.Г. Вступ до абілітації та реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності. Навчально-методичний посібник / А.Г. Шевцов. – К. : ГЕРБ, 2007. – 288 с.
2. Бондар В. І. Спеціальне навчання: забезпечення та реалізація принципу рівних освітніх можливостей. В кн. Реабілітаційна педагогіка на рубежі ХХІ ст.: / В. І. Бондар. наук.-метод. Зб-к.: ІЗМН, 1998. – ч. 1. – С. 71-78.
3. Выготский Л.С. Диагностика развития и педологическая клиника трудного детства / Л.С. Выготский. – М. : изд-во экспер. дефектол. ин-та, 1936. – 238 с.
4. Психопатология детского возраста / М.О. Гуревич. – М., 1932. – 288 с.
5. Обухівська А.Г. Научуваність як діагностичний показник розумового розвитку дошкільників : Автореф. дис…. канд.. психол. наук. : 19.00.08. // Обухівська А.Г. – К., 1998. – 19 с.
6. Озерецкий К.Н. Метод массовой оценки моторики у детей и подростков / К.Н. Озерецкий. – М., 1928. – 77 с.
7. Синьов В. М. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенитенциарії. Вибрані наукові праці: К. : «МП Леся», 2010. – 779 с.
8. Шевцов А.Г. Вступ до абілітації та реабілітації дітей з обмеженнями життєдіяльності. Навчально-методичний посібник / А.Г. Шевцов. – К. : ГЕРБ, 2007. – 288 с.
Опубліковано
2023-06-09
Як цитувати
Малікова, А., & Байкіна, Н. (2023). КОМПЛЕКСНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ З НАСЛІДКАМИ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ (ДЦП) ТА ЇХНЯ ІНТЕГРАЦІЯ В СУЧАСНЕ СУСПІЛЬСТВО. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 48-58. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3280
Розділ
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА