ВПЛИВ ЗАНЯТЬ РУХЛИВИМИ ІГРАМИ НА КОРЕКЦІЮ РУХОВИХ І ПСИХІЧНИХ НЕДОЛІКІВ ДІТЕЙ 12–14 РОКІВ ІЗ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ

  • Н.Г. Байкіна
  • Д.О. Фесик
Ключові слова: рухливі ігри, корекція, рухові і психічні недоліки, розумова відсталість, діти 12–14 років

Анотація

За допомогою спеціально підібраних засобів і методів адаптивного фізичного виховання можна вирішити не тільки проблему покращення здоров’я дітей із відхиленнями розумового розвитку, підвищити рівень їх фізичної підготовленості і фізичного розвитку, але й підвищити рівень розумової працездатності, що позитивно відображається на ефективності всієї корекційної роботи в цілому. Це дозволяє рекомендувати рухливі ігри до включення в заняття спеціальних закладів.

Посилання

1. Певзнер М.С. Этиология, патогенез, клиника и классификация олигофрении / М.С. Певзнер // Учащиеся вспомогательной школы. – М. : Педагогика, 1979. – С. 5–7.
2. Лубовский В.И. Психологические проблемы диагностики аномального развития детей / Лубовский В.И. – М. : Педагогика, 1989. – 101 с.
3. Синев В.Н. Коррекция интеллектуальных нарушений учащихся вспомогательной школы : автореф. дис. …доктора пед. наук : спец. 13.00.03 / В.Н.Синев. – М., 1988. – 45 с.
4. Выготский Л.С. Игра и ее роль в психологическом развитии ребенка / Л.С.Выготский // Вопросы психологии. – 1966. – № 6. – С. 62–76.
5. Шипицына Л.М. «Необучаемый ребенок» в семье и обществе. Социализация детей с нарушениями интеллекта / Л.М. Шипицына. – СПб. : Дидактика Плюс, 2002. – 120 с.
6. Дмитриев А.А. Организация двигательной активности умственно отсталых детей / А.А. Дмитриев. – М. : Советский спорт, 1991. – 32 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Байкіна, Н., & Фесик, Д. (2023). ВПЛИВ ЗАНЯТЬ РУХЛИВИМИ ІГРАМИ НА КОРЕКЦІЮ РУХОВИХ І ПСИХІЧНИХ НЕДОЛІКІВ ДІТЕЙ 12–14 РОКІВ ІЗ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 173-181. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3636

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають