ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ КРЕАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ
Ключові слова:
творча особистість, креативність, освітній простір, професійне спілкування, комунікативні нахили
Анотація
У статті здійснюється аналіз проблем, які виникають упродовж формування професійного спілкування майбутніх акторів та їх особистісного становлення. Пропонуються способи створення креативного освітнього простору, вдосконалення освітнього процесу в творчих навчальних закладах та його гуманізації. Пропонується створення креативного освітнього простору як необхідної умови фомування професійного спілкування майбутнього актора, яке відбувається у процесі педагогічної діяльності.
Посилання
1. Роджерс Н. Творчество как усиление себя / Н. Роджерс // Вопросы психологии. – 1990. – №1. – С.164-168.
2. Клєпіков О.І. Основи творчості особи: навч. посібник / О.І. Клєпіков, І.Т. Кучерявий. – К. : Вища шк., 1996. – С. 22.
3. Гончаренко М.В. Культура і творча активність особи / М. В. Гончаренко. – К. : Тов. «Знання» – УРСР, – 1983. – 48 с. – (Серія 6 рим. «Література і мистецтво»; № 1)
4. Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – СПБ. : Питер, 2011. – 448 с.: - (серия «Мастера психологии»).
5. Кнебель М.О. Поэзия педагогики / М.О. Кнебель; [Ред. Н.А. Крымова : Предисл. Г. Товстоногова : Ил. Ю. Пименова. – 2 - е изд.]. – М. : ВТО, 1984. – 526 с., илл.
6. Станиславский К.С. Работа актёра над собой / К.С. Станиславский – М. , 1980. – 575 с.
7. Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество / Кан-Калик В. А., Никандров Н. Д. – М. : Педагогика, 1990. – 140 с.
8. Корогодский З. Я. Первый год. Начало / Зиновий Корогодский. – М. : ВТО, 1974. – 112 с.
9. Корогодский З. Я. Первый год. Продолжение / Зиновий Когородский. – М. , 1974. – 110 с.
10. Ломов Б.Ф. Психологические исследования общения / Б.Ф. Ломов. - М. , 1984.
2. Клєпіков О.І. Основи творчості особи: навч. посібник / О.І. Клєпіков, І.Т. Кучерявий. – К. : Вища шк., 1996. – С. 22.
3. Гончаренко М.В. Культура і творча активність особи / М. В. Гончаренко. – К. : Тов. «Знання» – УРСР, – 1983. – 48 с. – (Серія 6 рим. «Література і мистецтво»; № 1)
4. Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Е. П. Ильин. – СПБ. : Питер, 2011. – 448 с.: - (серия «Мастера психологии»).
5. Кнебель М.О. Поэзия педагогики / М.О. Кнебель; [Ред. Н.А. Крымова : Предисл. Г. Товстоногова : Ил. Ю. Пименова. – 2 - е изд.]. – М. : ВТО, 1984. – 526 с., илл.
6. Станиславский К.С. Работа актёра над собой / К.С. Станиславский – М. , 1980. – 575 с.
7. Кан-Калик В. А. Педагогическое творчество / Кан-Калик В. А., Никандров Н. Д. – М. : Педагогика, 1990. – 140 с.
8. Корогодский З. Я. Первый год. Начало / Зиновий Корогодский. – М. : ВТО, 1974. – 112 с.
9. Корогодский З. Я. Первый год. Продолжение / Зиновий Когородский. – М. , 1974. – 110 с.
10. Ломов Б.Ф. Психологические исследования общения / Б.Ф. Ломов. - М. , 1984.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Стадніченко, Н. (2023). ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ КРЕАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІКИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 282-287. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3414
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ