СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦТВА ЯК ПРЕДМЕТА СИНЕРГЕТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

  • В.П. Рева
Ключові слова: синергетика, художнє сприйняття, асоціація, художній образ

Анотація

Вивчення механізмів художнього сприйняття необхідне для науково-педагогічного обґрунтування системи розвитку цієї здібності у людини. Сприйняття мистецтва зумовлене високим ступенем складності, неоднозначності і одночасно точності і впорядкованості форм, засноване на взаємодії стабільних і випадкових зв'язків, що встановлюються між художнім твором і суб'єктом.

Посилання

1. Порус В.Н. Искусство и понимание: Сотворение смысла / В.Н.Порус // Заблуждающийся разум? Многообразие вне научного знания. – М.: Политиздат, 1990. – С. 256-277
2. Князева Е.Н. Интуиция как самодостраивание / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопросы философии. – 1994. - № 2. - С. 110-122
3. Хакен Г. Синергетика и некоторые ее применения в психологии / Г. Хакен // Синергетическая парадигма: Нелинейное мышление в науке и искусстве. - М.: Прогресс-Традиция, 2002. – С. 297-306
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Рева, В. (2023). СПРИЙНЯТТЯ МИСТЕЦТВА ЯК ПРЕДМЕТА СИНЕРГЕТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 47-50. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3707
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають