ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ (В ЦИКЛІ „ІНОЗЕМНА МОВА”) МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ
Ключові слова:
мовна підготовка, іноземна мова, фахівець, фізична культура та спорт
Анотація
Стаття присвячена системі мовної підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту в ракурсі її інтеграційного позиціювання.
Посилання
1. Пасинок В. Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема / Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. – Х., 1999. - 154с. – Бібліогр.: с. 141-153.
2. Аль Саєд Ахмад Джихад. Формування пізнавального інтересу в учнів із низькою мотивацією до вивчення іноземної мови в середній загальноосвітній школі: Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.09 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2004. – 16с.
3. Арістова Наталія Олександрівна. Формування мотивації вивчення іноземний мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів: автореф. дис… канд. пед. наук: вищої освіти АПН України. – К., 2008. – 20с. Вивчення іноземної мови державними службовцями як засіб інтеграції України в європейське співтовариство: Матеріали наук.-практ. конф., 25 квітня 2002р. / Українська Академія держ. управління при Президентові України; Харківський регіональний ін.-т держ. управління / Г.І.Мостовий (керівник редкол.) – Х., 2002. – 140с. .
4. Плотникова Олена Борисівна. Дидактична адаптація студентів першого курсу вищого педагогічного навчального закладу (на матеріалі вивчення іноземної мови): Автореф. дис… канд. пед. наук:13.00.09 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2001. – 19с.
5. Ширяєва Тетяна Михайлівна. Психолінгвістичні засоби розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах оволодіння іноземною мовою: автореф. дис… канд. психол. наук: 19.00.07 / Національна академія держ. прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. – Хмельницький, 2009. – 20с.
2. Аль Саєд Ахмад Джихад. Формування пізнавального інтересу в учнів із низькою мотивацією до вивчення іноземної мови в середній загальноосвітній школі: Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.09 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2004. – 16с.
3. Арістова Наталія Олександрівна. Формування мотивації вивчення іноземний мови у студентів вищих нелінгвістичних навчальних закладів: автореф. дис… канд. пед. наук: вищої освіти АПН України. – К., 2008. – 20с. Вивчення іноземної мови державними службовцями як засіб інтеграції України в європейське співтовариство: Матеріали наук.-практ. конф., 25 квітня 2002р. / Українська Академія держ. управління при Президентові України; Харківський регіональний ін.-т держ. управління / Г.І.Мостовий (керівник редкол.) – Х., 2002. – 140с. .
4. Плотникова Олена Борисівна. Дидактична адаптація студентів першого курсу вищого педагогічного навчального закладу (на матеріалі вивчення іноземної мови): Автореф. дис… канд. пед. наук:13.00.09 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2001. – 19с.
5. Ширяєва Тетяна Михайлівна. Психолінгвістичні засоби розвитку пізнавальної сфери студентів в умовах оволодіння іноземною мовою: автореф. дис… канд. психол. наук: 19.00.07 / Національна академія держ. прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького. – Хмельницький, 2009. – 20с.
Опубліковано
2023-06-23
Як цитувати
Штик, І. (2023). ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ (В ЦИКЛІ „ІНОЗЕМНА МОВА”) МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 132-135. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3725
Розділ
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ