ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПЛАСТИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ ЗАСОБАМИ СЦЕНІЧНОГО РУХУ

  • В. М. Гончаров
Ключові слова: пластичність, пластична майстерність, сценічний рух, професійна підготовка, театр, майбутні актори

Анотація

У статті визначено необхідність оптимізації розвитку пластичної майстерності майбутніх акторів засобами сценічного руху. Розкрито науково-теоретичні підходи до означеної проблеми видатними вітчизняними та зарубіжними вченими. Висвітлено пластичну майстерність як складову частину формування психофізичного апарату майбутнього актора, що розвивається в драматичному мистецтві за допомогою спеціальних допоміжних дисциплін, зокрема сценічного руху.

Посилання

1. Гиппиус С. В. Актёрский тренинг. Гимнастика чувств. Санкт-Петербург: Прайм- Еврознак, 2006. С. 279–280.
2. Кох И. Э. Основы сценического движения. Ленинград: Искусство. 1970. С. 42.
3. Станиславский К. С. Собрание сочинений. Москва: Искусство, 1954. Т. 2. 422 с.
4. Станиславский К. С. Собрание сочинений. Москва: Искусство, 1954. Т. 3. С. 6–33
5. Таиров А. Я. О театре. Москва, 1970. С. 127–128.
6. Чехов М. А. О технике актёра. Москва: Артист. Режиссёр. Театр, 2007. 145 с.
7. Шкарабан М. М. Система виразності Франсуа Дельсарта в контексті світових сценічних мистецтв: дис... канд. мист-ва: 17.00.01 / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ, 2006. 201 с.
Опубліковано
2018-11-27
Як цитувати
Гончаров, В. М. (2018). ОПТИМІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ПЛАСТИЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ ЗАСОБАМИ СЦЕНІЧНОГО РУХУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 86-90. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1092