Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 1 (2025): Педагогічні науки: теорія та практика
№ 1 (2025): Педагогічні науки: теорія та практика
DOI:
https://doi.org/10.26661/2786-5622-2025-1
Опубліковано:
2025-03-26
Весь випуск
Завантажити номер одним файлом
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПЕДАГОГІВ: ПРОБЛЕМИ ТА ПРАКТИКА ПІДТРИМКИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
С. В. Покрова
7-13
PDF
ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО УПРОВАДЖЕННЯ АРТПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
О. В. Хаустова
14-20
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
ОГЛЯД НАЦІОНАЛЬНИХ ТА МІЖНАРОДНИХ ПІДХОДІВ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ ТА ОБОРОНИ: ІСНУЮЧІ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ
В. В. Богуславський, Н. В. Бачинська, Д. В. Петрушин
21-33
PDF
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УСНОМУ СПІЛКУВАННІ НІМЕЦЬКОЮ МОВОЮ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Л. І. Кодлюк
34-42
PDF
МЕТОД АСОЦІАЦІЙ У РОЗВИТКУ АБСТРАКТНО-ЛОГІЧНОГО ТА КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ
Н. Г. Сіденко
43-49
PDF
РОЗДІЛ III. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
ОСНОВНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ШЛЯХОМ АДАПТАЦІЇ ТА МОДИФІКАЦІЇ
О. О. Базилевська, І. М. Родименко, І. М. Мойсеєнко
50-55
PDF
СОЦІАЛЬНО-АКСІОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА ПАРТНЕРСТВА В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
О. В. Боряк, Л. О. Сущенко
56-62
PDF
РОЗДІЛ IV. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ В КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ «ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ»
Т. П. Голованова
63-68
PDF (English)
ВПЛИВ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ІМПРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК ПСИХОФІЗИЧНОЇ СВОБОДИ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ: МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Ю. В. Гончаренко, Г. В. Локарєва, К. С. Кузьмін
69-74
PDF (English)
СПАДЩИНА ФІЛОСОФІЇ МЕДИЦИНИ АНТИЧНОГО СВІТУ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОГО ЛІКАРЯ
Ю. О. Євтушенко
75-82
PDF
ІНФОРМАЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Г. Д. Кондрацька
83-89
PDF
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У НАВЧАННІ ЗУБНИХ ТЕХНІКІВ: ЗНАЧУЩІСТЬ ВИВЧЕННЯ БІОСУМІСНИХ МАТЕРІАЛІВ
Р. О. Нелюба, В. М. Мазін
90-96
PDF
РОБОТА НАД ВИСТАВОЮ У ЖАНРІ КАЗКИ ЯК СПОСІБ НАПРАЦЮВАННЯ ВЕРБАЛЬНИХ І НЕВЕРБАЛЬНИХ НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
Н. В. Стадніченко, Н. П. Соколовська, В. М. Гончаров, М. М. Квєтков
97-104
PDF
ДИДАКТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ Й ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК РЕСУРС ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
М. О. Чувасов
105-111
PDF
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: НОРМАТИВНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Н. В. Шевченко
112-120
PDF
РОЗДІЛ VI. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Н. І. Луцан, О. Р. Воробець
121-128
PDF
РОЗДІЛ VII. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
ТЕСТУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕНСИВНОГО КУРСУ НАВЧАННЯ: АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
Н. В. Журавльова, К. Л. Тодорова
129-134
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
І. В. Козич
135-142
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВНЗ
Н. В. Рагуліна, О. В. Соловйова
143-148
PDF (English)
РОЗДІЛ VIІI. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ПРАКТИЧНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
М. І. Садовий, О. М. Трифонова
149-154
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх