НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ
Ключові слова:
семіотика, семіотичні технології, типи інтелекту, когнітивні стилі, моделі здібностей, професійна підготовка
Анотація
У статті розглянуто основні положення диференційної психології, когнітивної психології, теорії практичного інтелекту Р. Стернберга та теорії множинного інтелекту Г. Гарднера в якості науково-теоретичного обґрунтування необхідності використання семіотичних технологій у професійному навчанні; наголошено на доцільності застосування семіотичного підходу до освітнього процесу; викладено основні погляди на розуміння поняття «семіотика».
Посилання
1. Веряев А. А. Семиотический подход к образованию в информационном обществе: дисс…д-ра пед. наук. Барнаул, 2000. 367 с.
2. Гарднер Г. Структура разума: теория множественного интеллекта: пер. с англ. Москва: ООО «И. Д. Вильямс», 2007.
3. Дружинин В. Н. Психология общих способностей. Санкт-Петербург: Питер, 2007.
4. Оксенчук А. Е. Семиотика: Теоретические вопросы и практические задания: методические рекомендации. Витебск: ВГУ им. П.М. Машерова, 2013. 54 с.
5. Педагогика текста: опыт семиотического решения: коллект. моногр. / ред. Т. Г. Галактионова. Санкт-Петербург, 2013. 379 с.
6. Пиотровская К. Р. Базовые принципы построения методической теории обучения студентов-филологов математике и информатике. Известия Рос. гос. пед. ун-та им. А. И. Герцена. 2005. № 12. С.236-251.
7. Радченко М. В. Використання теорії множинного інтелекту в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної творчості. Освіта і розвиток обдарованої особистості. 2015. №12. С.19-22.
8. Скотникова И. Г. Когнитивные стили и стратегии решения познавательных задач. Стиль человека. Психологический анализ / ред. А.В. Либина. Москва, 1998.
9. Чернышева А. Г. Семиотический подход как теоретико-методологическая основа формирования проектно-информационной компетенции будущих педагогов профессионального обучения в области дизайна. Научный диалог. Педагогика. 2012. № 10. С. 80-93.
10. Sternberg R. J. Successful Intelligence. A Plume Book N. Y., 1997.
2. Гарднер Г. Структура разума: теория множественного интеллекта: пер. с англ. Москва: ООО «И. Д. Вильямс», 2007.
3. Дружинин В. Н. Психология общих способностей. Санкт-Петербург: Питер, 2007.
4. Оксенчук А. Е. Семиотика: Теоретические вопросы и практические задания: методические рекомендации. Витебск: ВГУ им. П.М. Машерова, 2013. 54 с.
5. Педагогика текста: опыт семиотического решения: коллект. моногр. / ред. Т. Г. Галактионова. Санкт-Петербург, 2013. 379 с.
6. Пиотровская К. Р. Базовые принципы построения методической теории обучения студентов-филологов математике и информатике. Известия Рос. гос. пед. ун-та им. А. И. Герцена. 2005. № 12. С.236-251.
7. Радченко М. В. Використання теорії множинного інтелекту в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до педагогічної творчості. Освіта і розвиток обдарованої особистості. 2015. №12. С.19-22.
8. Скотникова И. Г. Когнитивные стили и стратегии решения познавательных задач. Стиль человека. Психологический анализ / ред. А.В. Либина. Москва, 1998.
9. Чернышева А. Г. Семиотический подход как теоретико-методологическая основа формирования проектно-информационной компетенции будущих педагогов профессионального обучения в области дизайна. Научный диалог. Педагогика. 2012. № 10. С. 80-93.
10. Sternberg R. J. Successful Intelligence. A Plume Book N. Y., 1997.
Опубліковано
2017-12-26
Як цитувати
Горлач, В. В. (2017). НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СЕМІОТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 107-113. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1163
Розділ
Articles