Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Педагогічні науки: теорія та практика
Головна
Про нас
Редколегія
Поточний випуск
Архіви
Для авторів
Рецензування
Рецензенти
Контакти
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Home
/
Архіви
/
№ 4 (2022): Педагогічні науки: теорія та практика
№ 4 (2022): Педагогічні науки: теорія та практика
DOI:
https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-4
Опубліковано:
2023-02-27
Весь випуск
PDF
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
ПОЧАТКОВИЙ ПЕРІОД ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОГО НАПРЯМУ В УКРАЇНІ (1930–1941 РР.)
О. Д. Наровлянський
7-13
PDF
ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ У ПРОФІЛЬНІЙ СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ (ПОГЛЯД УЧИТЕЛЯ)
Д. О. Фролов, Л. В. Васильченко, С. М. Гребінь
14-21
PDF
РОЗДІЛ II. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
МОДЕЛЮВАННЯ ЗМІСТУ ДИСЦИПЛІНИ «ПАРАЛЕЛЬНІ ТА РОЗПОДІЛЕНІ ОБЧИСЛЕННЯ»
Ю. О. Сіциліцин
22-28
PDF
РОЗДІЛ IIІ. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
А. А. Вознюк
29-35
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ЕМПІРИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО КРОСКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
О. І. Гура, В. В. Горлач
36-42
PDF
ФАХОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ПРОДУКТИВНОГО НАВЧАННЯ: НЕДОЛІКИ ТА ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ
Т. В. Дніпровська, О. В. Кондрашова
43-48
PDF
ЕКСТРАПОЛЯЦІЯ НАУКОВИХ ПОЛОЖЕНЬ У ТЕОРЕТИЧНУ РОЗРОБКУ ПРОБЛЕМИ ІГРОВОГО ТРЕНІНГУ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
О. В. Кривошеєва
49-55
PDF
МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СОЦІАЛЬНОМУ ПРОЄКТУВАННІ В СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Н. С. Кушнір
56-61
PDF
ТЕАТРАЛЬНА ПЕДАГОГІКА МИХАЙЛА ЩЕПКІНА ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО АКТОРА
Г. В. Локарєва, Д. С. Полупан
62-68
PDF
РОЗДІЛ IV. ПОРІВНЯЛЬНА ПЕДАГОГІКА
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В КИТАЇ
Чжан Ліан
70-75
PDF
ДОСВІД ФРАНЦІЇ У ВПРОВАДЖЕННІ ТЬЮТОРИНГУ У СИСТЕМІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Т. Е. Швець
76-81
PDF
РОЗДІЛ V. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ
КОМУНІКАТИВНА СПРЯМОВАНІСТЬ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
Ю. А. Герасименко
82-89
PDF
ПРОБЛЕМА ЦІННІСНО-СМИСЛОВОГО ЗНАЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У МЕЖАХ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТА-ВИКОНАВЦЯ
О. С. Економова, Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко
90-96
PDF
ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ: СУТНІСТЬ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ
Н. В. Заверико, О. І. Іваницький, В. О. Яковенко
97-106
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ
С. Г. Заскалета, М. К. Смуглякова
107-112
PDF
ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ БАКАЛАВРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Л. П. Карнаух, О. М. Мельникова
113-119
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЦІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О. П. Ляска, І. О. Чинчик
120-126
PDF
ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ НА БІЛІНГВАЛЬНІЙ ОСНОВІ
Н. В. Сніжко
127-133
PDF
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ АКТОРА У ПРОЦЕСІ СТВОРЕННЯ ДИПЛОМНОЇ ВИСТАВИ
Н. В. Стадніченко
134-140
PDF
АДАПТАЦІЯ КУРСАНТІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
С. В. Шевченко, М. Г. Горліченко, К. В. Буренкова
141-149
PDF
РОЗДІЛ VI. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ МЕДИКО-ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
О. О. Пилипенко
150-155
PDF
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В КОНТЕКСТІ ПРИНЦИПІВ ТА КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ СУЧАСНОЇ ДИДАКТИКИ
О. О. Стечкевич
156-161
PDF
ISSN (Print)
2786-5622
ISSN (Online)
2786-5630
Наверх