ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ ЗАСОБАМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • О.Ф. Александрова
Ключові слова: лінгво-культурологічний розвиток, студенти, гуманізація освіти, немовні факультети

Анотація

Стаття розглядає проблему гуманітаризації навчання на природничих факультетах засобами іноземної мови. Природничі науки повинні вивчатись у контексті лінгво-культурологічного розвитку студентів. Гуманітаризація є частиною сучасного загального процесу гуманізації (олюднення) освіти і вивчення іноземної мови що, має сприяти гуманітаризації навчання на немовних факультетах.

Посилання

1. Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2002. – 657 c.
2. Новий тлумачний словник сучасної української мови. – К.: Аконіт, 1998.
3. Антонюк Н. Естетична парадигма у навчанні англомовного спілкування // Іноземні мови, 2003. - № 2.- С. 178-181.
4. Звегинцев В. Мысли о лингвистике. - М., 1996. – 357 с.
5. Коломінова О. Освіта учнів початкової школи засобами англійської мови // Іноземні мови. - 2002. - № 2. - С. 34-37.
6. Семенчук Ю.О. Вивчення термінологічної лексики у курсі ділової англійської мови // Іноземні мови. - 2003.- №3.- С. 29-32.
7. Сенько Ю. Гуманитаризация образовательной среды в университете // Педагогика. – 2001. - № 5. - С. 51-57.
8. Солодка А. З досвіту використання лінгвокультурології у полікультурному вихованні учнів старшої школи // Іноземні мови. - 2004. - № 1. – С. 146 -152.
Опубліковано
2005-06-15
Як цитувати
Александрова, О. (2005). ГУМАНІТАРИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ ЗАСОБАМИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 9-13. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1685

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають