КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

  • В.М. Александров
  • О.Ф. Александрова
Ключові слова: кооперативне навчання, комунікативно-когнітивна діяльність, проблемні ситуації, професійна комунікативна компетенція

Анотація

Стаття розглядає проблему активізації комунікативно-когнітивної діяльності студентів вищої школи в процесі навчання іноземної мови. Запропоновані організаційні форми, спрямовані на розвиток професійних вмінь майбутніх фахівців для ефективного вирішення проблемних практичних завдань сучасної школи.

Посилання

1. Бабочкин П.И. Проблемы становления специалистов в высшей школе / П.И. Бабочкин // Высшее образование: проблемы и перспективы развития. – М., 1997. – С. 193–195.
2. Буланкина Н.Г. Формирование навыков и умений аутентичной разговорной речи при обучении ситуационным клише учащихся VI–VII классов / Н.Г. Буланкина // Иностр. яз. в школе. – 1996. – №2. – С. 9–13.
3. Игнатова И.Б. Коммуникативно-когнитивный подход в современной лингвометодике обучения РКИ / И.Б. Игнатова // Мир русского слова. – 2007. – №3. – С. 69–72.
4. Ніколаєва С.Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підруч. – 2-ге вид. випр. і перероб. / [кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої]. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с.
5. Тарнопольский О.Б. Методика обучения английскому языку : учеб. пособ. / О.Б. Тарнопольский, С. П. Кожушко. – К. : Ленвит, 2004. – 192 с.
6. Черноватий Л.М. Практична граматика англійської мови з вправами. Базовий курс. / Л. М. Черноватий, В. І. Карабан. – Вінниця : Нова книга, 2007. – 248 с.
Опубліковано
2023-06-19
Як цитувати
Александров, В., & Александрова, О. (2023). КОМУНІКАТИВНО-КОГНІТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 165-167. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3634

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>