ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  • Є.О. Лодатко
Ключові слова: діагностування, математичний світогляд, світоглядні уявлення, світоглядні орієнтації, вчитель початкових класів, розвиток особистості

Анотація

У статті аналізується вивченість питання в педагогічній літературі, розглядаються напрями діагностування, описується його методика і наводиться зміст комплексного тесту сформованості математичного світогляду у вчителя початкових класів.

Посилання

1. Майоров А. Н. Теория и практика создания тестов для системы образования. (Как выбирать, создавать и использовать тесты для целей образования). – М.: Народное образование, 2000. – 352 с.
2. Челышкова М. Б. Разработка педагогических тестов на основе современных математических моделей. - М.: Исслед. Центр, 1995. – 31 с.
3. Челышкова М. Б. Теория и практика конструирования педагогических тестов: Учебное пособие. – М.: Логос, 2002. – 432 с.
4. Лодатко Є. О. Діагностика розвиненості математичної культури вчителя початкових класів // Вісник Черкаського університету: Серія Педагогічні науки. – Вип. 81. – Черкаси ЧНПУ ім. Богдана Хмельницького, 2006. – С. 9-14.
5. Гудинг Д, Леннокс Д. Мировоззрение: Пер. с англ. – Ярославль: Изд-во «ДИА-ПРЕСС», 2000. – 430 с.
6. Хюбнер К. Критика научного разума: Пер. с нем. – М.: ИФ РАН, 1994. – 326 с. – URL=http://www.philosophy.ru/iphras/library/hubner/kritik.html.
7. Гнеденко Б. В. О воспитании научного мировоззрения на уроках математики // Математика в школе. – 1977. – № 4. – С. 13-19.
8. Гнеденко Б. В. Математика в современном мире. – М.: Наука, 1980. – 128 с.
9. Маркушевич А. И. Преподавание в школе естественно-математических наук и формирование научного мировоззрения // На путях обновления школьного курса математики: Сборник статей и материалов. Пособие для учителей. – М.: Просвещение, 1978. – С. 133-144.
10. Чекмарев Я. Ф. Методика преподавания арифметики в V–VI классах восьмилетней школы. – М.: Государственное учебно-педагогическое издательство МП РСФСР, 1962. – 412 с.
11. Столяр А. А. Педагогика математики: Учебное пособие для студ. физ.-мат. фак. пед. ин-тов. – Изд. 3-е, перераб. и доп. – Мн.: Высшая школа, 1986. – 414 с.
12. Богданович М. В. Урок математики в початковій школі: Посібник для вчителя. – К.: Радянська школа, 1990. – 192 с.
13. Позизейко Г. В. Становление мировоззренческой культуры личности в условиях профессионального образования в вузе: Дис. … канд. пед. наук: 13.00.08. – Орел, 2002. – 220 с.
14. Кремер Н. Ш. Теория вероятностей и математическая статистика: Учебник для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 543 с.
15. Лодатко Є. О. Про математичну підготовку сучасного вчителя початкових класів// Початкова школа, 2006. – № 1 (439). – Січень. – С. 37-41.
16. Никандров Н. Д. Российский учитель и его ценности // Проблемы становления и развития ценностных ориентаций учителя на рубеже ХХI века. – Тула: Изд-во ТГПУ, 1997. – С. 7-9.
Опубліковано
2006-08-28
Як цитувати
Лодатко, Є. (2006). ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ МАТЕМАТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 84-94. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1717