ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ АМАТОРСЬКОЇ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ 1960-1980 РР.

  • М.А. Дергач Запорізький національний університет
Ключові слова: школярі-аматори, театральна робота, театральний гурток, театральна грамотність

Анотація

У статті аналізуються організаційні та науково-методичні підходи провідних педагогів ІІ пол. ХХ ст. щодо створення і художньо-педагогічного керування шкільною театральною самодіяльністю: визначаються цілі, завдання, принципи, педагогічні умови та форми роботи з дітьми різних вікових груп.

Посилання

1. Рубина Ю.И., Завадская Т.Ф., Шевелев Н.Н. Основы педагогического руководства школьной театральной самодеятельностью. – М.: Просвещение, 1974. – 175 с.
2. Театральния самодеятельность школьников: Основы педагогического руководства. Пособие для учителей и руководителей театральных коллективов / Ю.И. Рубина, Т.Ф. Завадская, Н.Н. Шевелев. – М.: Просвещение, 1983. – 176 с.
3. Копець З.А. Театральне мистецтво в школы. – К.: Радянська школа, 1971. – 128 с.
4. Эстетическое воспитание во внеклассной работе восьмилетней школы: театр, художественное чтение, кино, танец и ритмика / Под ред. Е.Г. Савченко, Ю.И. Рубиной. – М.: Изд-во Академии пед. наук РСФСР, 1963. – 327 с.
5. Захава Б.Е. Мастерство актера и режиссера. – М.: Просвещение, 1978. – 334 с.
6. Гиппиус С.В. Тренинг развития креативности. Гимнастика чувств. – СПб.: Речь, 2001. – 346 с.
Опубліковано
2007-05-14
Як цитувати
Дергач, М. (2007). ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ АМАТОРСЬКОЇ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ 1960-1980 РР. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 72-79. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1829