ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ТАДЕУША ЧАЦЬКОГО В ПОГЛЯДАХ М.Ф. ВОЛОДИМИРСЬКОГО-БУДАНОВА
Ключові слова:
Т. Чацький, М.Ф. Володимирський-Буданов, польський візитатор, комісія народної освіти, освіта, періоди, південно-західні території
Анотація
У статті висвітлені погляди дослідника історії Київського університету М.Ф. Володимирського-Буданова щодо освітньої діяльності Тадеуша Чацького та розкриття граней його особистості; наведені підтверджуючі позицію ученого факти стосовно діяльності польського візитатора (ревізора) шкіл Волинської, Подільської та Київської губерній.
Посилання
1. Исторія императорскаго Университета св. Владимира / По порученію Совъта Университета св. Владимира составилъ ордин. проф. М.Ф.Владимірскій-Будановъ. – Т.1. Университетъ св. Владимира въ царствованіе Императора Николая Павловича. – Киев : в типографіи императорскаго Университета св. Владимира, 1884. – 796 с.
2. Ярмошик І.І. Історичні праці Тадеуша Чацького в контексті польської історіографії Волині XIX століття / І.І. Ярмошик // Інтелігенція і влада. - 2008. - Вип. 14. - С. 219-228. - Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/iiv_2008_14_25.pdf.
3. Даниляк П.Г. Тадеуш Чацький та його роль у розвитку освіти на правобережній Україні / П.Г. Даниляк // Український історичний журнал.— К. , № 2 (485) за березень-квітень 2009.— С. 51-66.
2. Ярмошик І.І. Історичні праці Тадеуша Чацького в контексті польської історіографії Волині XIX століття / І.І. Ярмошик // Інтелігенція і влада. - 2008. - Вип. 14. - С. 219-228. - Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/iiv_2008_14_25.pdf.
3. Даниляк П.Г. Тадеуш Чацький та його роль у розвитку освіти на правобережній Україні / П.Г. Даниляк // Український історичний журнал.— К. , № 2 (485) за березень-квітень 2009.— С. 51-66.
Опубліковано
2023-06-08
Як цитувати
Марушкевич, А. (2023). ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ТАДЕУША ЧАЦЬКОГО В ПОГЛЯДАХ М.Ф. ВОЛОДИМИРСЬКОГО-БУДАНОВА. Педагогічні науки: теорія та практика, (2), 5-10. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3242
Розділ
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ