ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ВНЗ УКРАЇНИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • А.А. Марушкевич
Ключові слова: теоретичні знання, практичні навики, модернізація системи освіти, компетенції, компетентність, професійна компетентність

Анотація

У статті розкрито значущість теоретичних знань та практичної складової у підготовці майбутніх педагогів до професійної діяльності; вивсвітлено позиції окремих українських та російських учених щодо якості формування особистості педагога у ВНЗ.
У ВНЗ науково-педагогічні працівники намагаються забезпечувати відповідний рівень знань студентів, їх допрофесійну соціалізацію, підтримувати контакти з роботодавцями для ознайомлення молоді з майбутніми професіями. Велике значення у становленні майбутнього педагога має його підготовка, яка суттєво залежить від професійної орієнтації ще до моменту вступу у вищий навчальний заклад та практичного ознайомлення з майбутньою професією.

Посилання

1. Бережнова Е.В. Проблемы производства, систематизации и трансляции новых педагогических знаний / Е.В. Бережнова // Вестник Московского университета : Научный журнал. – Серия 20: Педагогическое образование. - №2. – 2013. - С. 35-43.
2. Боровских А.В. Размышления о стандартах в образовании / А.В. Боровских, Л.В. Попов, Н. Х. Розов // Вестник Московского университета : Научный журнал. – Серия 20: Педагогическое образование. - №2. – 2013. - С. 15-35.
3. Буркова Л.В. Соціономічні професії: інноваційна підготовка фахівців у вищих навчальних закладах : монографія / Л. В. Буркова. – К. : ТОВ „Інформаційні системи”, 2010. – 278 с.
4. Кудряшова Т.Г., Смирнов С.А. Стратегическая педагогика как следующий этап развития педагогики / Т.Г. Кудряшова, С.А. Смирнов // Вестник Московского университета : Научный журнал. – Серия 20 : Педагогическое образование. - №2. – 2013. - С. 43-55.
5. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник / А.І.Кузьмінський. – К. : Знання, 2005. – 486 с.
6. Малыгон Л.И. Развитие культуры диалога в процессе подготовки педагога / Л.И. Малыгон // Вестник Московского университета : Научный журнал. – Серия 20 : Педагогическое образование . - №2. – 2013. - С.66 - 77.
7. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року / Схвалено Указом Президента України №344/2013, 25.06.2013. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : zakon.4.rada.gov.ua. /laws /show /344 /2013/
8. Ортинський В.Л. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / В.Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с.
9. Пономарёв Р. Е. Образовательное пространство подготовки будущих преподавателей в классическом университете / Р. Е. Пономарёв // Вестник Московского университета: Научный журнал. – Серия 20: Педагогическое образование. - №2. – 2013. - С. 56 - 65.
10. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи : навч. посібник / М.М.Фіцула. – К. : Академвидав, 2006. – 352 с.
11. Хрестоматія з педагогіки вищої школи : навч. метод. посіб. [для студентів ОКР магістр вищих навчальних закладів] / Уклад. : В.І.Бобрицька, Є.С. Спіцин. – Полтава : Скайтек, 2013. – 292 с.
12. Ямбург Е.А. „Близорукий бухгалтер” пришёл на смену учителю / Е.А. Ямбург // Вестник Московского университета : Научный журнал. – Серия 20 : Педагогическое образование. - №2. – 2013. - С. 3-15.
Опубліковано
2023-06-12
Як цитувати
Марушкевич, А. (2023). ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ВНЗ УКРАЇНИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 241-248. вилучено із http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/3409
Розділ
РОЗДІЛ V. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають